تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1399 - 18:39
کد خبر : 98336

رونمایی از کتابی که با حاج قاسم عجین شده است(اخبار ادبی و هنری)

رونمایی از کتابی که با حاج قاسم عجین شده است(اخبار ادبی و هنری)

مراسم رونمایی از کتاب «سور سوریه» به قلم محمدقائم خانی، با حضور علی‌محمد مؤدب، مدیرعامل مؤسسه شهرستان ادب، حجت‌الاسلام حمید سبحانی‌صدر نویسنده و پژوهشگر، محمدعلی مرادیان، عضو هیئت مدیره انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل، اسماعیل سلطانی مدیرعامل انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل و میثم رشیدی، نویسنده و خبرنگار در کتابفروشی چاپ و نشر بین‌الملل برگزار

مراسم رونمایی از کتاب «سور سوریه» به قلم محمدقائم خانی، با حضور علی‌محمد مؤدب، مدیرعامل مؤسسه شهرستان ادب، حجت‌الاسلام حمید سبحانی‌صدر نویسنده و پژوهشگر، محمدعلی مرادیان، عضو هیئت مدیره انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل، اسماعیل سلطانی مدیرعامل انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل و میثم رشیدی، نویسنده و خبرنگار در کتابفروشی چاپ و نشر بین‌الملل برگزار شد.
محمدقائم خانی نویسنده این کتاب در پاسخ به این شبهه که در مقدمه کتاب «سور سوریه» آن‌قدر شخصیت حاج قاسم پررنگ است که برخی‌ها ادعا می‌کنند همراه حاج قاسم در سوریه بوده، گفت: خیر این‌طور نبود، ‌مقدمه کتاب فقط یک ادای دین به حاج قاسم است.
علی‌محمد مؤدب دیگر مهمان این مراسم گفت: حس ‌و حال ابتدایی کتاب هم که با حاج قاسم عجین شده است، بسیار لذت‌بخش است. لحن شعرگونه این کتاب برای من شاعر بسیار شیرین و جذاب بود. محمدقائم خانی یک کتاب خوب نوشته که پر از لحظات شیرین و تجسم‌کردنی است.
وی با‌ اشاره به اینکه سوریه برای ما و انقلاب اسلامی یک پدیده جدی است گفت: سوریه جزئی از جهان ماست و نمی‌شود به راحتی از کنار آن گذشت. شناخت و درک وقایعی که در سوریه اتفاق افتاد و درگیری سوریه با جبهه استکبار مغتنم است. نویسنده این کتاب، هوشمندانه به عمق وقایع رفته و آنها را انتخاب کرده است. گفت‌وگوها و آدم‌هایی را که انتخاب کرده برای چیدن پازل شناخت سوریه کمک‌کننده است، این‌ها همه‌ اشاره به این دارد که نویسنده مطالعه و شناخت کافی از منطقه دارد و همین‌ها برای روایت هرچه بهتر وقایع مؤثر است.
در پایان مراسم نیز از کتاب «سور سوریه» رونمایی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد