تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1399 - 5:49
کد خبر : 98133

بیش از ۳۰۰۰ پرونده نظارت بر اصناف یزد به همت دانشجویان علوم پزشکی یزد ثبت شد

بیش از ۳۰۰۰ پرونده نظارت بر اصناف یزد به همت دانشجویان علوم پزشکی یزد ثبت شد

حاتمی، دبیر انجمن اسلامی مستقل علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از ثبت بیش از ۳۰۰۰ پرونده بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان یزد توسط داوطلبین جهادی انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد و گفت: در طرح ملی شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از موارد عملیاتی این طرح

بیش از ۳۰۰۰ پرونده نظارت بر اصناف یزد به همت دانشجویان علوم پزشکی یزد ثبت شد

حاتمی، دبیر انجمن اسلامی مستقل علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از ثبت بیش از ۳۰۰۰ پرونده بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان یزد توسط داوطلبین جهادی انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد و گفت: در طرح ملی شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از موارد عملیاتی این طرح ملی، بازرسی‌های اصناف است که در پیشگیری شیوع ویروس کرونا هم نقش دارد.

حاتمی خاطرنشان کرد: تقریبا تمام پرونده‎های بازرسی و نظارت بر اصناف انجام شده توسط بسیجیان در کل شهرستان یزد به داوطلبان انجمن اسلامی مستقل علوم پزشکی تحویل داده می‌شود و تاکنون بیشتر از ۳۰۰۰ پرونده در سامانه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی به ثبت رسیده است.

دبیر انجمن اسلامی مستقل علوم پزشکی یزد افزود: این آمار جهت ارزیابی از تعداد بازرسی‌های بر اصناف در هر منطقه و میزان رعایت پروتوکل‌های بهداشتی توسط اصناف و همچنین جهت گزارش به وزارت مرکزی استفاده می‌شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر تیم‌های بازرسی و نظارت بر اصناف، در تیم‌های مراقبتی نیز تعدادی از اعضای انجمن مشغول به فعالیت هستند. این تیم‌ها با حضور در خانه افراد مبتلا به کرونا تست‌های سریع تشخیص کرونا (rapid test) را و همچنین سایر اقدامات مراقبتی و اموزشی پیشگیری از کرونا را انجام می‌دهند.

حاتمی تصریح کرد: از موارد دیگر هم می‌توان به تماس‌ها و رد گیری‌های تلفنی از افراد مبتلا به کرونا اشاره کرد که توسط داوطلبین انجمن اسلامی مستقل هم تاحدودی در حال انجام است. استمرار و پیوستگی کار‌ها از رموز تاثیرگذاری و موفقیت آن‌ها است. با گذشت ماه‌ها از شروع این طرح هنوز این کار‌های جهادی و فعالیت‌های داوطلبانه ادامه دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد