تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اسفند 1399 - 13:10
کد خبر : 98028

سعید محمد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد؟

سعید محمد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد؟

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید محمد از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه استعفا داد. سرلشکر سلامی فرمانده سپاه هم استعفای وی را پذیرفت. دلیل الی استعفای محمد از قرارگاه سازندگی سپاه به گفته‌ای خودش ورود به فضای انتخاباتی است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید محمد از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه استعفا داد.

سرلشکر سلامی فرمانده سپاه هم استعفای وی را پذیرفت. دلیل الی استعفای محمد از قرارگاه سازندگی سپاه به گفته‌ای خودش ورود به فضای انتخاباتی است.

سردار سعید محمد گه چهره شناخته شده‌ای تا چند ماه پیش در سپاه و فضای سیاسی کشور نبود در چند ماه گذشته فعالیت‌های زیادی در عرصه فضای مجازی و سیاسی کشور انجام داده است.

برخی منابع گفته بودند که سعید محمد دیداری هم با یکی از اعضای فق‌های شورای نگهبان برای رایزنی جهت تایید صلاحیت داشته است که محتوای این جلسه توسط آن عضو شورای نگهبان تکذیب شد.

اما استعفای چند ماه پیش وی و پذیرش آن توسط فرمانده سپاه جای هیچ تردیدی را در فضای سیاسی کشور باقی نمی‌گذارد که سعید محمد وارد عرصه انتخابات شده است و عزم خود را برای ورود به پاستور جزم کرده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد