تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اسفند 1399 - 10:41
کد خبر : 97963

تداوم کمک‌های مؤمنانه در شهر طاقانک/ ۳۰۰ بسته معیشتی شب عید توزیع می‌شود

تداوم کمک‌های مؤمنانه در شهر طاقانک/ ۳۰۰ بسته معیشتی شب عید توزیع می‌شود

حمزه علی‌ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: چهارمین مرحله از توزیع کمک‌های مؤمنانه با جمع‌آوری ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰هزار تومان در شهر طاقانک اجرا شد. عضو هیأت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) شهر طاقانک ادامه داد: در مرحله چهارم از رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، با همکاری پایگاه

حمزه علی‌ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: چهارمین مرحله از توزیع کمک‌های مؤمنانه با جمع‌آوری ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰هزار تومان در شهر طاقانک اجرا شد.

عضو هیأت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) شهر طاقانک ادامه داد: در مرحله چهارم از رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، با همکاری پایگاه مقاومت بسیج المهدی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، مؤسسه خیریه امام حسین(ع)، خیّرین و امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) طاقانک، ۳۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

وی اخلاص و نیت خیر را عامل بسیج همگان برای جمع‌آوری کمک‌های مومنانه دانست و افزود: با توجه به شرایط کرونایی که مردم قادر به برگزاری مراسم ترحیم در منزل نیستند، به جای پخت و پز غذا در منزل، طی یک سال گذشته بسته‌های معیشتی غذایی به صورت خشکبار جمع‌آوری و در قالب بسته‌های حمایتی کمک مؤمنانه در اختیار نیازمندان و فقرا قرار می‌گیرد.

علی‌ترابی اظهار داشت: در مرحله چهارم کمک‌های مؤمنانه، بیش از یک میلیارد تومان‌ جمع‌آوری شده است و بسته‌های آماده شده همزمان با شب عید نوروز میان نیازمندان توزیع می‌شود.

عضو هیأت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) شهر طاقانک در پایان گفت: سبدی در سوپرمارکت‌های شهر نصب کرده‌ایم تا کسانی که اقلام خریداری می‌کنند، یک قلم آن را به دلخواه در داخل سبد قرار دهند، که از این طریق نیز کمک‌های خوبی دریافت شده است.                                                             

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد