تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 - 16:59
کد خبر : 97831

هدف گروه‌های مطالبه‌گر کمک به مسئولان است نه مچ‌گیری از آنان

هدف گروه‌های مطالبه‌گر کمک به مسئولان است نه مچ‌گیری از آنان

حجت السلام مسعود احمدی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دوره مدیریت جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر با توجه به ضرورت‌های جامعه سعی شده به سمت مطالبه گری از مسئولین حرکت کنیم. وی افزود: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه سال ۱۳۷۹ می‌فرماید امر

حجت السلام مسعود احمدی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دوره مدیریت جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر با توجه به ضرورت‌های جامعه سعی شده به سمت مطالبه گری از مسئولین حرکت کنیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه سال ۱۳۷۹ می‌فرماید امر به معروف و نهی از منکر بخش‌های گوناگونی دارد که مهم‌ترین آن امر به معروف مسئولین کشور است و بر اساس این منویات مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تاب آوری خود را در برابر انتقادات و مطالبه گری‌ها افزایش دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با بیان اینکه هدف از امر به معروف، کمک به مسئولان است، نه مچ گیری از آنان تصریح کرد: مطالبه گری صرفاً انتقاد کردن از عملکردها نیست بلکه باید با ارائه پیشنهاد و راهکار برای برو رفت از مشکلات و موانع همراه باشد.

احمدی با اشاره به تشکیل یک هزار و ۴۰۰ گروه جهادی مطالبه گری در کشور بیان کرد: در استان کرمانشاه تاکنون مجوز فعالیت برای ۸۰ گروه جهادی صادر شده است که بیشتر در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و مذهبی در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در گروه‌های مطالبه گری باید حداقل ۲ نفر در زمینه فعالیت دارای تخصص باشند و یک نفر نمی‌تواند بیش از یک گروه مطالبه گری تأسیس کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از استان کرمانشاه گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته توسط این گروهای مطالبه گری، انجام برنامه‌هایی در زمینه حاشیه نشینی، توسعه گرمخانه‌ها و بررسی طرح‌های نیمه کاره استان کرمانشاه است.

احمدی خاطر نشان کرد: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در ۲۴ ماده و در سال ۹۴ به تصویب رسیده و دادگستری‌ها ابلاغ شده است که آمران به معروف را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهد.

وی تاکید کرد: در بحث عفاف و حجاب سعی داریم جهت مطالبه گری را از مردم به سمت مسئولان تغییر دهیم تا مشخص شود چه اقداماتی از سوی مسئولین و دستگاه‌های مربوطه در این امر با توجه به وظایفی که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به آنها محول شده صورت گرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از با اشاره به حمله شبکه‌های معاند تصریح کرد: شبکه‌های معاند اخیراً مطالبه گری از مسئولان را دخالت در امور کشور تلقی کرده‌اند و آن را مورد حمله قرار داده‌اند و هدف آنها از بین بردن روحیه مطالبه گری مردم است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد