تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 15:20
کد خبر : 97442

سردار دهقان: کشور با تجربه چهل و دو ساله از شرایط فعلی عبور خواهد کرد

سردار دهقان: کشور با تجربه چهل و دو ساله از شرایط فعلی عبور خواهد کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار حسین دهقان روز پنجشنبه در حضور جمعی از اهالی شهرستان تالش بیان کرد: در آغاز سده جدید و در پیگیری برای اجرا و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی باید با تکیه بر چهار دهه گذشته یک آغاز متفاوت را تجربه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار حسین دهقان روز پنجشنبه در حضور جمعی از اهالی شهرستان تالش بیان کرد: در آغاز سده جدید و در پیگیری برای اجرا و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی باید با تکیه بر چهار دهه گذشته یک آغاز متفاوت را تجربه کنیم حرکتی به سوی موفقیت با حضور تمام عیار مردم با یک صدا و با عزم و اراده قاطع و در این مسیر باید از همه مواهبی که خدا خلق کرده به بهترین نحو بهره گرفته و آینده ای بهتر را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: امروز ما توفیق یافته ایم اسلام را نمایندگی کنیم و توفیق دفاع از حریم اسلام را داشته و به دنیا نشان دهیم دین می تواند در خدمت اداره جامعه باشد.

وی افزود: این توفیق را خداوند و بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) به مردم دادند که در این گوشه جغرافیایی جهان، حکومتی اسلامی را بنا کنیم که جمهوریت یعنی حضور مردم و اسلامیت یعنی حاکمیت احکام شریعت را داشته باشد.

دهقان گفت: پیامبرمعظم اسلام از میان مردم روزگار خود مبعوث شد و خود را بخاطر مشکلات مردم در رنج و سختی قرار داد و امروز کسانی که دل به این نظام دارند و طرفدار این نظام هستند می دانند که فردی در راس حاکمیت قرار گرفته که بزرگترین رنج او رنج مردم است.

 وی ادامه داد: در فرهنگ ما، امام وظیفه ای عام و عمومی دارد و در آن حوزه، رنگ و جغرافیا و مقام ارزش خود را از دست می دهد و همه آحاد جامعه برای حکومت دینی یکسان هستند.

وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: ما سختی ها و تجارب خوبی اندوخته ایم و باید دستمایه و زیرساختی برای ساخت آینده کشورمان باشد.

دهقان در ادامه با اشاره به ظرفیت های شهرستان تالش گفت: اینکه می گویند تالش باید خودش را اداره کند، معتقد مردمان این دیار می توانند نه تنها این شهرستان بلکه بخش عظیمی از نیاز کشور را تامین کنند و وقتی محصولات درختی، شالیزار، بندر، دریا، طبیعت داریم و در زمینه بومگردی و گردشگری ظرفیت های بالایی داریم همه اینها بسیار ارزشمند است و به توسعه این منطقه و اطراف می تواند بسیار کمک نماید.

مشاور مقام معظم رهبری در صنایع دفاعی در سفر به تالش از قلعه تاریخی صلصال در بخش اسالم این شهرستان بازدید کرد و تالشی ها لباس سنتی این قوم را به رسم احترام مهمان، به او هدیه کردند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد