تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 9:31
کد خبر : 97354

نماز جمعه در ۳۱ شهرستان فارس اقامه می‌شود

نماز جمعه در ۳۱ شهرستان فارس اقامه می‌شود

حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان بیان کرد: طبق آخرین اعلام ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا، ۳۱ شهرستان استان در وضعیت آبی و زرد و ۵ شهرستان استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه

حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان بیان کرد: طبق آخرین اعلام ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا، ۳۱ شهرستان استان در وضعیت آبی و زرد و ۵ شهرستان استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس، او افزود: با توجه به هماهنگی انجام شده بین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت کشور، جمعه این هفته، ۱۵ اسفند ماه در ۳۱ شهرستان فارس اقامه می‌شود.

ملک‌مکان خاطرنشان کرد که این هفته، نماز جمعه در شهر شیراز و ۶۳ شهر فارس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی زمان شیوع کرونا، اقامه خواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس گفت: توصیه اینست که نماز جمعه در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی نظیر پاسارگاد، خنج، گراش، لامرد، مهر، و توابع این شهرستان‌ها اقامه نشود.

ملک‌مکان عنوان کرد: البته در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی تصمیم گیری نهایی به عهده ائمه جمعه است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد