تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 9:02
کد خبر : 97348

نماز جمعه این هفته کرمانشاه برگزار می‌شود

نماز جمعه این هفته کرمانشاه برگزار می‌شود

عباس سروری پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نماز عبادی سیاسی جمعه فردا ۱۵ اسفند به امامت آیت الله مصطفی علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد. وی با اشاره به سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته

عباس سروری پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نماز عبادی سیاسی جمعه فردا ۱۵ اسفند به امامت آیت الله مصطفی علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه فردا حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه خواهد بود.

دبیر ستاد نماز جمعه کرمانشاه تصریح کرد: از نمازگزاران در خواست می‌کنیم علاوه بر استفاده از ماسک حتماً سجاده شخصی به همراه داشته باشند و فاصله اجتماعی را با رعایت فاصله مجاز شرعی برای اقامه نماز رعایت کنند.

سروری خاطر نشان کرد: در این راستا درب مسجد جامع کرمانشاه از ساعت ۱۱ روز جمعه ۱۵ اسفند ماه باز و پذیرای مردم مؤمن کرمانشاه خواهد بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد