تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 11:44
کد خبر : 97197

طرح نظارتی بر بازار شب عید سیستان و بلوچستان از ۱۵ اسفند آغاز می‌شود

طرح نظارتی بر بازار شب عید سیستان و بلوچستان از ۱۵ اسفند آغاز می‌شود

حیدر میرزایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و روسای شعب تعزیرات به همراه بازرسان اداره صمت و دیگر ارگان های مرتبط طی ۲ نوبت صبح و عصر در قالب گشت مشترک با موضوع بازرسی دقیق‌تر از بازار شب عید انجام می شود. وی گفت: اداره کل تعزیرات

حیدر میرزایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و روسای شعب تعزیرات به همراه بازرسان اداره صمت و دیگر ارگان های مرتبط طی ۲ نوبت صبح و عصر در قالب گشت مشترک با موضوع بازرسی دقیق‌تر از بازار شب عید انجام می شود.

وی گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان در روزهای تعطیل نیز شعب کشیک خود را مستقر کرده تا در صورت لزوم و شکایات مردمی سریعا اقدام قانونی صورت گیرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: نظارت‌ها در این طرح باید دقیق‌تر و با حساسیت های بیشتری انجام تا دست سودجویان از بازار شب عید کوتاه شود.

وی بیان کرد: مردم می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۳۵ تماس گرفته تا شعبه سیار تعزیرات حکومتی با فوریت به موضوع شکایت مردمی رسیدگی کند.

میرزایی گفت: اولویت تعزیرات حکومتی رسیدگی به شکایات مردمی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد