تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 6:29
کد خبر : 97090

اجرای ۷۰ برنامه پژوهشی در حوزه نماز

اجرای ۷۰ برنامه پژوهشی در حوزه نماز

محمد ربیع احمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید اشاره و اظهار کرد: شهدا با جانفشانی خود، اوج باورشان به این حقایق الهی را نشان داده‌اند و این توفیقات و ثمرات امروز مسلمانان و مظلومان عالم، ثمره همین باور عمیق شهداست. سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

محمد ربیع احمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید اشاره و اظهار کرد: شهدا با جانفشانی خود، اوج باورشان به این حقایق الهی را نشان داده‌اند و این توفیقات و ثمرات امروز مسلمانان و مظلومان عالم، ثمره همین باور عمیق شهداست.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه برای نسل جوان خاطرنشان کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در این زمینه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی برای این کنگره در نظر گرفته شده است، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان ۷۰ برنامه به مناسبت برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید اجرایی خواهد کرد.

احمدخانی از برگزاری جشنواره «معراج» خبر داد و گفت: این جشنواره یکی از برنامه‌های فاخر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همزمان با برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره نمایش نامه‌نویسی در زنجان گفت: هنرمندان فعال و پرتلاش در عرصه هنرهای نمایشی فعالیت می‌کنند، اما متأسفانه یکی از مشکلات این عرصه هنری نداشتن متون مناسب و قوی در استان است که معاونت هنری اداره‌کل برای رفع این مشکل اقدام به برگزاری جشنواره نمایشنامه نویسی کرده است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با استفاده از این جشنواره متون فاخر و خوبی برای استفاده در استان فراهم کنیم و موجب ایجاد انگیزه بین هنرمندان برای نوشتن و ایجاد متون نمایشی باشیم.

سرپرست  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه هنرمندان نیز می‌توانند نقش فعالی در برگزاری این کنگره داشته باشند، گفت: امیدواریم معاونت هنری با همکاری انجمن هنرهای نمایشی در بیان رشادت‌های شهدا با استفاده از زبان هنر تلاش کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد