تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 19:29
کد خبر : 96562

افتتاح رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در گیلان با حضور ۳۶۰ دانشجو

افتتاح رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در گیلان با حضور ۳۶۰ دانشجو

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام قاسم قاسمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد رشت در آیین افتتاحیه رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی که در سالن سردار شهید حاج ‌قاسم سلیمانی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از روش‌های ارتقای روحیه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام قاسم قاسمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد رشت در آیین افتتاحیه رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی که در سالن سردار شهید حاج ‌قاسم سلیمانی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از روش‌های ارتقای روحیه پرسشگری بین دانشجویان برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی است.

حجت‌الاسلام قاسمی تأکید کرد: ۴۶ کرسی آزاداندیشی در قالب ۹۲ تیم موافق و مخالف با حضور ۳۶۰ نفر از دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت فعالیت خود را آغاز کرده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد رشت با بیان اینکه رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در ۶ گروه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، علمی و سلامت است، افزود: با اجرای برنامه‌های مختلف روحیه پرسشگری و تولید فکر در بین مجامع دانشگاهی ارتقا پیدا می‌کند.

رئیس شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گیلان با تأکید بر اینکه رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی یک رویداد مهم فرهنگی است، بیان کرد: برگزاری این رویداد آغازی برای رویداد‌های برتر در سال ۱۴۰۰ است.

قاسمی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به برپایی کرسی‌های آزاداندیشی تاکید کرد: تشویق روحیه مطالبه‌گری دانشجویان از اهداف مهم این کرسی آزاداندیشی بوده و این مهم تاکنون نیز در هیچ دانشگاهی در سطح ملی برگزار نشده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد