تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 8:01
کد خبر : 96340

نرخ طلاق در استان قزوین ۷.۶ درصد کاهش یافت

نرخ طلاق در استان قزوین ۷.۶ درصد کاهش یافت

حسن وفایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درصد بالایی از طلاق‌های ثبت شده در استان قزوین به زوجینی مربوط می‌شود که عمر ازدواج آنها کمتر از ۱۰ سال بوده است. وی تصریح کرد: میانگین سن مردان و زنان به هنگام طلاق در استان قزوین بین ۲۸ تا ۳۷ سال است. مدیر کل ثبت احوال استان

حسن وفایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درصد بالایی از طلاق‌های ثبت شده در استان قزوین به زوجینی مربوط می‌شود که عمر ازدواج آنها کمتر از ۱۰ سال بوده است.

وی تصریح کرد: میانگین سن مردان و زنان به هنگام طلاق در استان قزوین بین ۲۸ تا ۳۷ سال است.

مدیر کل ثبت احوال استان قزوین اظهار داشت:به رغم کاهش آمار طلاق در استان، میزان ازدواج طی این مدت نسبت به قبل ۱.۶ درصد افزایش داشته اما میزان باروری و تولد نوزادان در استان کاهش یافته است.

وفایی افزود: ۱۱ هزار و ۴۹۹ تولد در ۹ ماهه سال جاری ثبت شده که نسبت به مدت مشابه قبل با کاهش ۶.۷ درصدی رو به رو بوده است.

وی در خصوص ثبت ولادت و وفات در استان، اضافه کرد: مهلت قانونی ثبت ولادت ۱۵ روز و وفات ۱۰ روز است و بیش از ۹۹ درصد ولادت‌ها و ۹۸ درصد وفات‌ها در استان قزوین در مهلت قانونی به ثبت می‌رسد که این عدد از متوسط کشوری بالاتر است.

مدیر کل ثبت احوال استان قزوین تصریح کرد: در سال جاری بیشترین ولادت مربوط به شهریورماه با تعداد هزار و ۳۹۰ و کمترین میزان مربوط به آبان ماه با هزار و ۲۰۱ ولادت بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین نام پسران به ترتیب اولویت با اسامی امیر علی، امیر حسین، امیر عباس، ابوالفضل و علی و بیشترین نام دختران به ترتیب اولویت با اسامی فاطمه، رستا، زهرا، آوا، حلما و مرسانا است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد