تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 - 6:23
کد خبر : 96024

توزیع ۱۴۶۵ بسته معیشتی ویژه ایتام در فیروزآباد

توزیع ۱۴۶۵ بسته معیشتی ویژه ایتام در فیروزآباد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از فیروزآباد، آیت‌الله سید عزیزاله هاشمی زاده در مراسم بسته‌بندی و آماده‌سازی بسته‌های معیشتی که به مناسبت طرح رزمایش ۱۴۶۵ سالروز ولادت مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در ایام شیوع ویروس کرونا مجموعه ستاد نماز جمعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از فیروزآباد، آیت‌الله سید عزیزاله هاشمی زاده در مراسم بسته‌بندی و آماده‌سازی بسته‌های معیشتی که به مناسبت طرح رزمایش ۱۴۶۵ سالروز ولادت مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در ایام شیوع ویروس کرونا مجموعه ستاد نماز جمعه فعالیت‌های اجتماعی خود را با توجه به وضعیت به وجود آمده، انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۹ چند مرحله از کمک‌های مومنامه را برگزار کردیم، افزود: در زمینه توزیع بسته‌های معیشتی و رزمایش‌ها در صدد اجرایی کردن یک سبک جدید بوده‌ایم که الهام گرفته از ائمه اطهار (ع) است.

امام جمعه فیروزآباد با بیان اینکه در صدد هستیم تا مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه را در سالروز ولادت حضرت علی (ع) اجرایی کنیم، ادامه داد: برای نخستین بار این طرح به ‌صورت استانی برگزار و از ظرفیت ستاد نماز جمعه در راستای اجرای این رزمایش استفاده شود.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه امسال ۱۴۶۵ سال هجری از ولادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) می‌گذرد، مبنای طرح ۱۴۶۵ تعیین شده است.

امام‌ جمعه فیروزآباد اظهار داشت: مشارکت ائمه جمعه، ستادهای نماز جمعه و همبستگی اقشار مردم، در این طرح وجود دارد و در این وضعیت بد اقتصادی، در صدد گسترش فرهنگ ایثار و اخلاص می‌باشیم.

هاشمی زاده گفت: این رزمایش صرفاً برای تأمین نیازهای خانواده‌های ایتام است که بخشی از این نیازمندان را کمیته امداد شناسایی و به ما معرفی می‌کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد