تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 - 10:28
کد خبر : 95897

دولت در کنار اجرای دقیق قانون مصوب مجلس، با آژانس هم با اقتدار برخورد کند

دولت در کنار اجرای دقیق قانون مصوب مجلس، با آژانس هم با اقتدار برخورد کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌ا‌لاسلام علی زاهدی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن دعوت به تقوای الهی به جایگاه و کارکردهای فرهنگی، اجتماعی مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: مساجد بی‌نظیرترین مراکز اعتقادی، اجتماعی و فرهنگی بوده و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌ا‌لاسلام علی زاهدی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن دعوت به تقوای الهی به جایگاه و کارکردهای فرهنگی، اجتماعی مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: مساجد بی‌نظیرترین مراکز اعتقادی، اجتماعی و فرهنگی بوده و بسیج عمومی برای فعال‌سازی آن لازم و ضروری است. 

وی تاکید کرد: ریشه بسیاری از آسیب‌ها و انحرافات فرهنگی و اجتماعی در کم‌توجهی به جایگاه مساجد است. 

خطیب نماز جمعه خرم‌دره در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از مجلس انقلابی انتظار می‌رود در ارتباط با افزایش حقوق‌ها مصوبات عادلانه و دقیق داشته و در عین حال در کنار حقوق بگیرها به فکر کسانی هم باشد که هیچ گونه حقوقی دریافت نمی‌کنند، افزود: مجلس و دولت باید پاسخگوی تبعیض و بی‌عدالتی در مورد حقوق کارگران باشند. 
وی همچنین با انتقاد از فاصله غیر عادلانه بین حقوق‌ها اذعان داشت: مجلس و دولت باید بدانند که خداوند عادل از آن‌ها سؤال خواهد کرد و تا زمانی که حقوق دریافتی مدیران و مسؤولان متناسب با دریافتی طبقات مستضعف جامعه نباشد، فقر فقرا نیز حتی بعد با رفع تحریم‌ها نیز برطرف نخواهد شد. 

زاهدی‌پور با تاکید بر اینکه زندگی لاکچری و استفاده از لباس‌ها و کفش‌های چندین میلیونی برخی مسؤولان دولتی و غیر دولتی به ویژه در وضعیت اقتصادی فعلی چندش‌آور و شرم‌آور است، تصریح کرد: انقلاب ما انقلاب مستضعفان و پابرهنگان و کوخ نشینان بوده و فاصله‌های نجومی حقوق‌ها در نظام عدالت علوی نمی‌گنجد.
وی با بیان اینکه شفافیت در مصوبات مالی و اقتصادی مجلس مهم‌تر از شفافیت در رأی‌گیری است، اضافه کرد: داده‌ها و مصوبات مالی مبهم مردم را از داشتن اطلاعات دقیق آماری محروم کرده است.
امام جمعه خرم‌دره با اشاره به وضع اقتصادی موجود و پیامدهای شیوع کرونا، افزود: مردم به ویژه افراد متمول هم باید به همدیگر کمک کنند، مواسات و کمک مؤمنانه در این ایام که فصل خرید است، ارزش مضاعف دارد. 
خطیب نماز جمعه خرم‌دره با اشاره به توافق هسته‌ای با مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه داد: دولت باید در مدت توافق سه ماهه با آژانس از موضع عزت و اقتدار با طرف مقابل برخورد کرده و اجرای دقیق قانون مصوب مجلس، در ارتباط با لغو تحریم‌‌ها و خروج از پروتکل الحاقی را مد نظر قرار دهد. 
زاهدی پور تصریح کرد: مسؤولان مربوطه باید توجه کنند که ملت ایران هرگونه مذاکره و اقدام، خارج از قانون مجلس و سیاست‌های کلان نظام، خیانت به منافع ملی و گناهی نابخشودنی می‌دانند.

 انتهای پیام/۷۳۰۰۲/ق

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد