تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1396 - 5:31
کد خبر : 9586

راهپیمایی اعتراضی مردم تهران در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست ها

راهپیمایی اعتراضی مردم تهران در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست ها

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر وارد مرحله جدیدی شده و این رژیم تعرض به مسجد الاقصی و به شهادت رساندن عده ای از جوانان فلسطینی را در دستور کار خود قرار داده است. وی

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر وارد مرحله جدیدی شده و این رژیم تعرض به مسجد الاقصی و به شهادت رساندن عده ای از جوانان فلسطینی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: با توجه به این جنایات و نیز تعرض این رژیم به مسجد الاقصی و استمرار انتفاضه و شهادت طلبی و مبارزه جوانان فلسطینی و نیز به منظور محکومیت جنایات علیه مسلمانان میانمار و سکوت معنادار مجامع بین المللی در برابر این جنایات، این هفته مردم مومن، انقلابی و خداجو تهران، بعد از نماز جمعه این شهر راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار می کنند.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این راهپیمایی از مصلی تهران، آغاز شده و راهپیمایان با سر دادن شعارهایی در محکومیت جنایات علیه مسلمانان در فلسطین و میانمار به سوی ایستگاه مترو شهید بهشتی حرکت خواهند کرد.

محمودی با بیان این که رژیم صهیونیستی در پی ضربه وارد ساختن به قدس و فلسطین از طریق استعمار و مسائل دینی است، افزود: صهیونیست ها می خواهند بر مسجد الاقصی و سپس سراسر فلسطین مسلط شوند و در این راه از هیچ نیرنگ و جنایتی فروگذار نخواهند کرد.

وی از مردم انقلابی تهران خواست با حضور حداکثری در این تظاهرات اعتراض آمیز، همبستگی با مردم مومن و انقلابی فلسطین و خشم و انزجار خود نسبت به جنایات صهیونیست ها را به نمایش بگذارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد