تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 - 15:00
کد خبر : 95404

سیستان و بلوچستان الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در کشور است

سیستان و بلوچستان الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در کشور است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ثریا سیدزاده روز سه‌شنبه در نشست تجلیل از دستگاه‌های برتر در توسعه و ترویج فرهنگ نماز اظهارداشت: برنامه توسعه فرهنگ سازمانی به صورت خاص شورای فرهنگی در بخش‌های نهادینه‌سازی فرهنگ کار، خدمت بی‌منت، خود کنترلی و انضباط اداری و اجتماعی از سوی دستگاه‌های اجرایی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ثریا سیدزاده روز سه‌شنبه در نشست تجلیل از دستگاه‌های برتر در توسعه و ترویج فرهنگ نماز اظهارداشت: برنامه توسعه فرهنگ سازمانی به صورت خاص شورای فرهنگی در بخش‌های نهادینه‌سازی فرهنگ کار، خدمت بی‌منت، خود کنترلی و انضباط اداری و اجتماعی از سوی دستگاه‌های اجرایی برای مردم تعریف شده است.

وی با بیان اینکه چهار سیاست ویژه از سوی رهبر معظم انقلاب در رابطه با فرهنگ‌سازی اداری تعریف و تاکید شده افزود: اجر نهادن به ارزش‌های اسلامی، کرامت انسانی، فرهنگ مسوولیت‌پذیری و پاسخگویی به ارباب رجوع از جمله آن‌ها است.

معاون توسعه، مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه یکسری اقدامات اساسی و شیوه‌نامه برای توسعه فرهنگ نماز تعریف شده بیان کرد: سه راهبرد مدیریتی، آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی، حدود ۱۵ برنامه و ۶۸ اقدام اساسی در فرایند محوری برای رسیدن به نتیجه مطلوب است.

وی با بیان اینکه نماز زیباترین چهره ستایش و سپاس بشر از خدواند است خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ مطلوب اجرای هر برنامه و سنجش برنامه‌ریزی به منظور ارتقا فرهنگ نماز مهم است.

مدیر ستاد اقامه نماز سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: ستاد اقامه نماز استان در حوزه فضا مجازی بستر مناسبی را فراهم کرد و توانست سه هزار اثر نمازی را بارگذاری کند که این مهم در نوع خود بی‌نظیر است.

محمد سنجرانی افزود: سیستان و بلوچستان در سالجاری با ایجاد بسیاری از زیرساخت‌ها و اقدامات به عنوان استان برتر در امر اقامه نماز شناخته شده است.

 لازم به ذکر است در پایان از ۴۵ دستگاه شایسته سیستان و بلوچستان در حوزه فرهنگ اقامه نماز نیز تقدیر شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد