تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 - 7:42
کد خبر : 95242

دولت چگونه با دادن مهلت سه ماهه به بازرسان آژانس استفاده سیاسی می‌کند؟

دولت چگونه با دادن مهلت سه ماهه به بازرسان آژانس استفاده سیاسی می‌کند؟

ابوالفضل نقیبی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سفر گروسی به ایران در آخرین ماه‌های دولت دوازدهم را اتفاقی پرمعنا دانست و اظهار کرد: در حالیکه مهلت مجلس به بازرسان برای ترک ایران در ۵ اسفند به پایان می‌رسید، گروسی در تهران حضور می‌یابد و با دولت

دولت چگونه با دادن مهلت سه ماهه به بازرسان آژانس استفاده سیاسی می‌کند؟ / سیاست جمهوری اسلامی بی‌اثر کردن تحریم‌هاستابوالفضل نقیبی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سفر گروسی به ایران در آخرین ماه‌های دولت دوازدهم را اتفاقی پرمعنا دانست و اظهار کرد: در حالیکه مهلت مجلس به بازرسان برای ترک ایران در ۵ اسفند به پایان می‌رسید، گروسی در تهران حضور می‌یابد و با دولت و وزارت خارجه ایران توافقاتی منعقد می‌کند براین اساس که دسترسی‌های آژانس فراپادمانی است.

نقیبی با بیان اینکه براساس این توافق دوربین‌های مستقر در تأسیسات هسته‌ای ایران تا سه ماه دیگر اطلاعات را ذخیره می‌کنند، افزود: همین تمدید بازرسی‌ها به نوعی دور زدن مصوبه مجلس است که پایان آن همزمان با آغاز ماراتن انتخابات ریاست جمهوری در ایران خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گلستان با اشاره به اینکه این رفتار دولت می‌تواند کمک به جریان اصلاحات در انتخابات تلقی شود، افزود: از هم اکنون می‌توان برخی رفتار‌های آمریکایی‌ها را در چند ماه آینده پیش بینی کرد؛ رفتار‌هایی مانند تعلیق یا حذف موقت برخی تحریم ها، آزاد شدن پول‌های بلوکه شده در کره جنوبی یا دیگر کشور‌ها که هدف آن می‌تواند ممانعت از استقرار دولتی ضدغرب گرایی باشد.

وی تأکید کرد: در این شرایط باید جریان انقلابی کشور حواس خود را جمع کند تا برداشتن تحریم ها، دوباره مردم را در دام نیندازد چراکه با ادامه حضور دولتی با رویکرد اصلاحات، امکان مطرح شدن دوباره برجام موشکی هم وجود دارد.

نقیبی تصریح کرد: سیاست نظام پس از این اتفاقات نباید به لغو تحریم‌ها خلاصه شود، ما باید به دنبال بی اثر کردن همیشگی تحریم‌ها با اقتصاد مقاومتی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تعلیق یا حذف واقعی تحریم‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که کشور به توانمندی بالایی رسیده باشد تا جایی که تحریم کردن برای مخالفان جمهوری اسلامی، تبدیل به ابزاری بی اثر و سوخته شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد