تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1396 - 7:21
کد خبر : 9496

امیررضا دولت پرست؛ از حفظ کلام وحی در کودکی تا کسب عناوین متعدد در مسابقات

امیررضا دولت پرست؛ از حفظ کلام وحی در کودکی تا کسب عناوین متعدد در مسابقات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل ، تجلیل از فعالین و حافظان قرآن در محل اقامه نماز جمعه یکی از جمله تاکیدات حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی هاشم، امام جمعه تبریز در روزهای ابتدایی ابتدایی حضور وی در سنگر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل ، تجلیل از فعالین و حافظان قرآن در محل اقامه نماز جمعه یکی از جمله تاکیدات حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی هاشم، امام جمعه تبریز در روزهای ابتدایی ابتدایی حضور وی در سنگر امامت جمعه تبریز که از امروز کلید خورد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم دیروز پیش از ایراد خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه، ضمن تاکید بر اشاعه فرهنگ قرآنی و قدردانی از مقام نونهالان حافظ قرآن، از حافظ نوجوان در محل مصلای اعظم امام خمینی(ره) تجلیل کرد.

امیررضا دولت پرست ۱۱ ساله که در سالتحصیلی آتی در پایه هفتم تحصیل خواهد کرد؛ از کودکی با حضور در کلاس های موسسه جامعه القرآن الکریم واهل البیت (ع) آذربایجان شرقی اهتمام به حفظ قرآن داشته است.

این حافظ نونهال قرآن در سال سوم ابتدایی و در مدت کوتاهی به افتخار حافظ کل قرآن کریم نائل شده و در محافل مختلفی از جمله مسابقه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، اوقاف، مسابقات ماه رمضان و… به موفقیت‌‎های پی درپی نائل شده است.

گفتنی است آیین تجلیل از حافظان نونهال قرآن کریم هر هفته قبل از خطبه های نماز جمعه توسط نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد