تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 16:36
کد خبر : 130174

۸۰ طرح صنعتی و کشاورزی تسهیلات رونق تولید دریافت می کنند

۸۰ طرح صنعتی و کشاورزی تسهیلات رونق تولید دریافت می کنند

 علیرضا شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: با پرداخت ۲۲۳ میلیارد و ۳۷۴ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به ۸۰ واحد تولیدی استان، تعداد ۵۶ فرصت شغلی جدید برای نیروی کار ایجاد می شود. وی در ادامه با اشاره

 علیرضا شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: با پرداخت ۲۲۳ میلیارد و ۳۷۴ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به ۸۰ واحد تولیدی استان، تعداد ۵۶ فرصت شغلی جدید برای نیروی کار ایجاد می شود.
وی در ادامه با اشاره به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از عملکرد اعلامی کارگروه، گفت: امروز نیاز داریم رویکرد و نوع روش کار خود را در برخی از بخش ها در کارگروه تسهیل ویرایش کرده و از پراکنده کاری به سمت یک نظام کاری هدفمند گام برداریم.
شریفی نژاد اضافه کرد: در این‌ مسیر تسهیل دسترسی به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از های عملکرد به صورت مستمر، امری دارای اهمیت است که می تواند ما را در بوته نقد قرار داده و با مشخص شدن زوایای پنهان کار که مغفول مانده است، در نهایت به بهترین نتیجه ایده آل دست یابیم.
وی تصریح کرد: رتبه شانزدهم کسب و کار استان در کشور، جایگاهی ایده آل و ناشی از فضای اقتصادی مطلوب و تلاش برای حفظ اشتغال موجود است که می توان گفت در مجموع در حالت مطلوبی قرار داریم اما نیاز است تا تلاش خود را افزون تر کنیم، چرا که کیفیت انتهایی نداشته و همواره باید به دنبال ایده آل ها باشیم.
معاون‌ هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با تاکید مجدد بر تلاش مستمر بانکهای عامل و مدیران اجرایی دستگاه های اجرایی متولی امر تولید برای رفع موانع، گفت: مدیران باید وقت خود را برای حل مسائل استان بکار گیرند و در این‌میان مدیران بانک ها باید به صورت حضوری و مستمر با شرکت در جلسات کارگروه تسهیل، مباحث و موارد مرتبط با تولید در استان را پیگیری نمایند و به قید زمانی تعیین شده متعهد بوده و به سقف تعهدات خود دست یابند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد