تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 18:04
کد خبر : 94902

نیازهای سرمایه‌گذاری در مناطق ساحلی استان بوشهر تامین می‌شود

نیازهای سرمایه‌گذاری در مناطق ساحلی استان بوشهر تامین می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های ساحل و دریا در استان بوشهر را به صورت جدی در دستور کار داریم. وی اضافه کرد: در حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های ساحل و دریا در استان بوشهر را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: در حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر طرح‌های جدید تولیدی، خدماتی و اشتغال‌زایی با رویکردی دریا محور طراحی شده است و حمایت لازم برای اجرای انها صورت می‌گیرد.

استاندار بوشهر خواستار تلاش همه دستگاه‌ها برای پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان بوشهر شد و بیان کرد: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان باید در سامانه ویژه این پروژه‌ها بارگذاری شوند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس برنامه تعیین شده اجرا، تکمیل و افتتاح می‌شوند ادامه داد: توسعه استان بوشهر با استفاده از ظرفیت ساحل و دریا محقق می‌شود و سرمایه‌گذاری‌ها باید در این مسیر باشد.

گراوند خواستار توجه ویژه به پروژه‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری شد و خاطرنشان کرد: تأمین نیازهای سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌ها در سواحل استان بوشهر یک ضرورت است.

وی بر تأمین نیاز پروژه‌های اقتصادی مقاومتی در حوزه آب، برق، گاز و راه تاکید کرد و افزود: در حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی طرح‌های خوبی در بخش‌های آبزی‌پروری، زیستی، انرژی، حمل و نقل دریایی، صنایع پشتیبانی تدوین شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد