تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 8:19
کد خبر : 94748

کمیته تبلیغ و فرهنگ‌سازی زکات در چهارمحال و بختیاری‌ تشکیل شود

کمیته تبلیغ و فرهنگ‌سازی زکات در چهارمحال و بختیاری‌ تشکیل شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در شورای زکات و اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اقامه نماز به معنای فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ این فریضه الهی در

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در شورای زکات و اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اقامه نماز به معنای فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ این فریضه الهی در جامعه است.

وی با تاکید بر حضور رابطین نماز در شهرستان‌ها برای انسجام و هماهنگی، افزود: نماز باید موجب انگیزه‌مندی شده و فضاسازی مناسب در ادارات، شهرها، روستاها، مدارس و .. گسترش و هم‌فکری و هم‌افزایی انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: برگزاری مسابقات مربوط به نمازخوانی، کتاب‌خوانی نماز، پژوهش‌های دانش‌آموزی نماز‌خوان کارکنان ادارات و مدارس در ترویج نماز اثرگذار بوده و موجب تقویت فرهنگ اقامه نماز می‌شود.

نکونام با اشاره به رقم ۷۷ میلیارد تومانی بودجه مشارکتی در کمیته امداد استان، عنوان کرد: این مبلغ قابل‌ توجه حاکی از ظرفیت بالای مردم استان در مشارکت و مسئولان در جذب مشارکت بوده که قابل تقدیر است و این مشارکت باید در راستای کمک به نیازمندان افزایش یابد.

ظرفیت‌های اقتصاد کشاورزی استان قزوین برای جمع‌آوری زکات فعال شودنماینده قزوین در مجلس: زیرساخت‌های الکترونیک پرداخت زکات توسعه یابد‌رئیس کمیته امداد: ۶۰ درصد زکات به دست محرومان می‌رسد/تا ۳ سال آینده همه مددجویان صاحب مسکن می‌شوند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ۵۸۷ نفر عامل و مبلغ دینی در استان داریم که باید از این ظرفیت بسیار مطلوب آنان جهت ترویج نماز و زکات استفاده شود.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: در استان چهارمحال و بختیاری زکات مستحب به اندازه سایر استان‌ها وجود ندارد اما باید فرهنگ‌سازی ادای زکات مستحب در حدی که وجود دارد صورت گیرد و کمیته‌ تبلیغ و فرهنگ‌سازی زکات جهت تبیین مردم  تشکیل شود، چرا که واجبات پروردگار ایجاد تکلیف و مسئولیت می‌کند و باید نسبت به احکام پروردگار مسئول باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد