تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 7:51
کد خبر : 94740

مشاوران کلانتری‌های کردستان وقوع بیش از سه هزار طلاق را متوقف کردند

مشاوران کلانتری‌های کردستان وقوع بیش از سه هزار طلاق را متوقف کردند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کردستان اظهار داشت: در سال جاری هفت هزار و ۴۶۲ فقره پرونده به مراکز مشاوره کلانتری‎های این استان ارجاع شده که تا کنون ۸۸ درصد آنها شامل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کردستان اظهار داشت: در سال جاری هفت هزار و ۴۶۲ فقره پرونده به مراکز مشاوره کلانتری‎های این استان ارجاع شده که تا کنون ۸۸ درصد آنها شامل ۶ هزار و ۵۶۷ فقره منجر به سازش شده است.

وی با بیان اینکه این سه هزار و ۸۰۶ مورد از پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره کلانتری‎های مربوط به مشکلات خانواده است یادآور شد: تا کنون ۸۸ درصد از این میزان شامل سه هزار و ۳۴۹ مورد پرونده منجر به سازش زوجین شده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان افزود: با این اقدام علاوه بر اینکه کانون گرم این خانواده‌ها حفظ شده است همچنین از ورود هزاران کودک طلاق به جامعه و بروز برخی آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری‌ها نیز جلوگیری شده است.

رسانه کامل کننده مثلث ماموریت‎‌های انتظامی است

حیدریان با بیان اینکه آمورزش‌های همگانی، اطلاع رسانی خدمات و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی سه ماموریت خطیر نیروی انتظامی در جامعه است گفت: تعامل بین این نیرو و رسانه‌ها منجر به تکمیل مثلث ماموریت‌های ناجا می‌شود.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی به واسطه اعتماد و همکاری که با مردم دارد رویکرد مقابله‌ای را با تعامل تغییر داده و بجای آن بر روی تحقق آموزش همگانی متمرکز شده و در بسیاری از ماموریت‌ها رسالت مقابله با تشویش اذهان عمومی با استفاده از اطلاع رسانی را عهده دار است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: از این رو تحقق این اهداف نیازمند تعامل و همکاری تمام رسانه‌ها با نیروی انتظامی است که این مساله هم اکنون در استان کردستان به صورت عالی پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی اسلامی مرکز کردستان نیز با تعامل گسترده‌ای که با این فرماندهی داری همواره یک گام بیشتر از سایر رسانه‎ها در همکاری دارد.

در بازدید از خبرگزاری ایرنا مرکز کردستان از بخش‌های مختلف این خبرگزاری از جمله اتاق خبر دیدن کرد و از نزدیک با مراحل تهیه و انتشار خبر در ایرنا آشنا شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد