تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 - 5:58
کد خبر : 94429

۶ مجموعه گردشگری در قم احداث می‌شود‌

۶ مجموعه گردشگری در قم احداث می‌شود‌

– اخبار استانها – حمید یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در‌ قم‌ با اشاره به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: سه پروژه اصلی و شش پروژه زیرمجموعه اقتصاد مقاومتی در قم عملیاتی می‌شود. وی بابیان اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری ازجمله این پروژه‌هاست و با توجه به زائرپذیری قم ضرورت داشته این

– اخبار استانها –

حمید یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در‌ قمبا اشاره به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: سه پروژه اصلی و شش پروژه زیرمجموعه اقتصاد مقاومتی در قم عملیاتی می‌شود.

وی بابیان اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری ازجمله این پروژه‌هاست و با توجه به زائرپذیری قم ضرورت داشته این پروژه‌ها عملیاتی شود، افزود:باید بتوانیم شرایط مناسبی را برای خدمات‌دهی و ایجاد فضای مناسب جهت پذیرایی و استقبال از زائرین ایجاد کنیم تا زائران در کنار زیارت حرم و جمکران از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم تصریح کرد: در این راستا شش مجموعه گردشگری، اقامتی و پذیرایی شامل ۲ مجتمع و ۳ هتل و یک مهمان‌پذیر با ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر و ۸۲ نفر اشتغال‌زایی اولیه در سال ۱۴۰۰ در قم احداث می‌شود.

استاندار قم: مدیران با نگاه واقع‌بینانه به ارائه آمار بپردازندکرونا قربانی ویروس سهل انگاری مردم؛ آمار مبتلایان کرونا در شادگان ۳ رقمی اس

وی خاطرنشان کرد: قم به‌عنوان شهر ملی انگشتر به ثبت رسید و با تعهداتی که ابلاغ شد و در سال ۱۴۰۰ شهرک بزرگ تولیدی، فروشگاهی و نمایشگاهی انگشتر در فضای یک هکتاری در قم احداث می‌شود.

یزدانی با تأکید بر اینکه بازارچه صنایع‌دستی در جهت اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت بازار کهنه و بازار نو راه‌اندازی می‌شود، ابراز کرد: تلاش می‌شود با مرمت ۲۵۰۰ متر از فضا آن را تجمیع کنیم.

وی عنوان کرد: توجه به مناطق نمونه گردشگری، منطقه ۸ هکتاری و منطقه گردشگری کهک نیز پیگیری شده است، همچنین ۱۱۸ هکتار زمین برای مناطق گردشگری در فاز یک عملیاتی می‌شود که شامل ۴ اقامتگاه دارای سوئیت‌های ۱۵۰ متری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم تصریح کرد: بازار شمسه نیز در جهت واگذاری به بخش خصوصی و ایجاد ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی در دست اقدام است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد