تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 11:18
کد خبر : 93869

جهانگیری به کردستان می رود

جهانگیری به کردستان می رود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از جماران؛ ​معاون اول رییس جمهوری به منظور بازدید و بهره‌برداری از چند طرح مهم عمرانی و شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی روز شنبه به استان کردستان سفر می‌کند. اسحاق جهانگیری به منظور بازدید و بهره‌برداری از چند طرح مهم عمرانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از جماران؛ ​معاون اول رییس جمهوری به منظور بازدید و بهره‌برداری از چند طرح مهم عمرانی و شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی روز شنبه به استان کردستان سفر می‌کند.

اسحاق جهانگیری به منظور بازدید و بهره‌برداری از چند طرح مهم عمرانی و شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی روز شنبه به استان کردستان سفر می‌کند.

معاول اول رییس جمهور در این سفر یک روزه قرار است با حضور در روستای هانیس، ضمن بهره‌برداری از ۹۶ کیلومتر راه روستایی خیاره – هانیس، تعدادی از طرح‌های عمرانی و اشتغالزایی روستایی را در سطح استان به صورت همزمان افتتاح کند.

همچنین با حضور معاون اول رییس جمهوری در روستای هانیس، عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۰۰ روستای استان نیز آغاز خواهد شد.

شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کردستان و برگزاری نشست با نخبگان استان از دیگر برنامه‌های معاون اول رییس جمهوری در سفر به استان کردستان خواهد بود.

اخبار مرتبط انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد