تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1399 - 14:47
کد خبر : 93183

برگزاری گرامیداشت دریادلی های سردار شهید رودکی در شیراز

برگزاری گرامیداشت دریادلی های سردار شهید رودکی در شیراز

محمدحسین ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اخیراً خبر آغاز به کار ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی منتشر شد که برای هر فارسی موجب فخر و بالندگی است. وی افزود: شهید حاج عبدالله رودکی از پر آوازه ترین شهدای دفاع مقدس و از نام آوران عرصه ایثار و شهادت در فارس

محمدحسین ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اخیراً خبر آغاز به کار ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی منتشر شد که برای هر فارسی موجب فخر و بالندگی است.

وی افزود: شهید حاج عبدالله رودکی از پر آوازه ترین شهدای دفاع مقدس و از نام آوران عرصه ایثار و شهادت در فارس است و هر کس با تاریخچه دلاوری اهالی فارس در دفاع مقدس آشنا باشد نام او را شنیده است.

کارشناس مسئول فرهنگ مطالعات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: آئین پگاه خاطره را حوزه هنری فارس و اداره کل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و به یادبود چهلمین سال آغاز دفاع مقدس برگزار می‌کنند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، این برنامه از ساعت ۱۰.۳۰ روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه جاری در مجموعه فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس برگزار خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد