تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1399 - 8:35
کد خبر : 93087

بازداشت ۳ نمازگزار فلسطینی در مسجد الاقصی

بازداشت ۳ نمازگزار فلسطینی در مسجد الاقصی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «فلسطین الان»، شهرک‌نشینان صهیونیسیت نیز دیروز به شهروندان فلسطینی در اطراف شهر «نابلس» در شمال کرانه باختری حمله کرده و تعدادی از آنها را مجروح کردند. بنا به این گزارش، شهرک‌نشینان صهیونیست در این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «فلسطین الان»، شهرک‌نشینان صهیونیسیت نیز دیروز به شهروندان فلسطینی در اطراف شهر «نابلس» در شمال کرانه باختری حمله کرده و تعدادی از آنها را مجروح کردند.

بنا به این گزارش، شهرک‌نشینان صهیونیست در این حمله، چهار شهروند فلسطینی از جمله دو زن را زخمی کردند.

 با وجود شیوع «ویروس کرونا» در سرزمینهای اشغالی و کرانه باختری، نیروهای اشغالگر بدون در نظر گرفتن خطر همه‌گیری این ویروس همچنان به انجام کارزارهای بازداشت علیه شهروندان فلسطین ادامه می‌دهند. 

با وجود درخواست‌های نهادهای بهداشتی و حقوقی در باره مساله همه‌گیری کرونا که مهمترین آنها آزادی فوری زندانیان بیمار، افراد مسن، کودکان و زنان است، در مقابل اشغالگران صهیونیست به این خواسته‌ها با دستگیرهای بیشتر فلسطینان پاسخ داده‌اند. 

گزارش موسسات حقوق بشری فلسطین تاکید کرده که همه گیری ویروس کرونا هم سبب کاهش روند بازداشت شهروندان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست نشده و بر پایه آمارهای موجود دستکم ۱۰۰ مورد ابتلا به کرونا در میان بازداشت شدگان جدید شناسایی شده و جان ۳۶۰ زندانی شامل افراد دارای بیماری مزمن و سالخوردگان را تهدید می‌کند.

شهرک‌نشنیان صهیونیست هر بار بدون توجه به اعتراضات اداره اوقاف اسلامی قدس، با پشتیبانی پلیس رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی یورش می‌برند، این در حالی است که مسئولان «حماس» تاکنون چندین بار درباره هرگونه تعرض صهیونیست‌ها به این مسجد هشدار داده‌اند.

حماس در بیانیه‌های مختلف خود همواره عموم ملت فلسطین را به دفاع از مسجد الاقصی فراخواند و تاکید کرد که اسرائیل چشم طمع به این مکان مقدس دارد و درصدد تخریب آن و احداث معبد مورد نظر خود بر روی آن است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد