تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1396 - 10:46
کد خبر : 21582

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهبندان تشکیل جلسه داد

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهبندان تشکیل جلسه داد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نهبندان خبر، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهبندان پیش از ظهر امروز با حضور رئیس ستاد،قائم مقام شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نهبندان خبر، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهبندان پیش از ظهر امروز با حضور رئیس ستاد،قائم مقام شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی ،فرماندار و سایر اعضا در محل بیت امام جمعه نهبندان برگزار شد.

در ابتدای جلسه مصوبات جلسه قبل توسط سرهنگ پاسدار علی شاه وردی دبیر جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهبندان قرائت شد.

حجت الاسلام والمسلمین خزاعی امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر نهبندان  با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر از واحبات و فریضه مهم اسلامی است به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت مساله امر به معروف اشاره و افزود: بایستی آسیب شناسی و به دنبال آن،تبیین فرهنگی انجام شود.

وی با توصیه و تاکید به اعضای ستاد به اجرا و انجام مصوبات جلسات گذشته ، خواستار نامگذاری نهبندان به   نام سرداران شهید که معرف جایگاه و فرهنگ مردم شهرستان نهبندان است شد.

حجت الاسلام خزاعی با اشاره به موقعیت جغرافیای شهرستان نهبندان به مساله اعتیاد و مواد مخدر اشاره و از برگزاری همایشی جهت حساسیت موضوع تا پایان سالجاری خبر داد.

در ادامه موسوی زاهد قائم مقام شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت امر به معروف و نهی ازمنکر اشاره و افزود:بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم و اعتماد آنها است که باید گرامی داشته شود.

وی در ادامه به قانون و شرح وظایف اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: چتر امر به معروف بر سر همه می باشد و بایستی مراقب سبک زندگی باشیم.

موسوی زاهد خواستار نامگذاری خیابان و میادینی  به نام امر به معروف  و نهی از منکر از شهرداری نهبندان شد.

نظافت فرماندار نهبندان نیز  بر انجام و اجرای کار فرهنگی و مبارزه با اعتیاد تاکید نمود.

در ادامه هر یک از اعضای ستاد به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات پرداختند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد