تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1399 - 13:28
کد خبر : 92761

به مهمل‌بافی‌ غرب توجه نمی‌کنیم

به مهمل‌بافی‌ غرب توجه نمی‌کنیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کامفیروز، حجت‌الاسلام تقی زاده ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب المرجب و دعوت همگان به طاعت خداوند در این ماه عزیز، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص نقشه‌ راه ایران در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کامفیروز، حجت‌الاسلام تقی زاده ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب المرجب و دعوت همگان به طاعت خداوند در این ماه عزیز، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص نقشه‌ راه ایران در قبال برجام گفت: قریب به ۵ سال است که ایران به صورت متکلم وحده تنها عضوی از برجام است که به مفاد آن عمل می‌کند.

وی افزود: هدف برجام رفع تمام تحریم‌ها بود آن هم بالمره اما این که نشد هیچ بلکه چندین برابر قبل تحریم را بر ما تحمیل کردند.

امام جمعه کامفیروز بیان کرد: از این به بعد آن کشوری که حق شرط و شروط گذاشتن را برای سایرین دارد ایران است چون به تمام تعهدات برجامی خود وفا نمود.

وی اظهار داشت: ایران دیگر به یاوه‌گویی‌ها و مهمل‌بافی‌های آمریکا و کشورهای غربی گوش نخواهد کرد و به عنوان فصل الخطاب، برنامه‌ خود را در قبال برجام در قالب لغو تمام تحریم ها، راستی‌آزمایی آن در میدان عمل نه بر روی کاغذ همچنین برگشت ایران به تعهدات برجامی اعلام می کند.

 حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به اینکه امشب شب اول ماه رجب است، گفت: ماهی که عبادت کنندگان در آن، در قیامت به طور خاص خطاب می‌شوند.  (این الرجبیون) و مشمول رحمت ویژه‌ الهی می‌گردند.

امام جمعه کامفیروز اظهار داشت: پس بیاید همه با هم با ترک گناه و عبادت مضاعف در این ماه، قدر و منزلت آن را حفظ کرده و از برکات آن محروم نشویم.

وی با اشاره به اینکه حتما به کتاب مفاتیح الجنان رجوع کرده و اعمال ماه رجب را در حد توان جامه‌ عمل بپوشانید، افزود: اهم اعمال این ماه روزه گرفتن و استغفار است، پس من غفلت نکنند.

قرآن کتابی انسان‌ساز است

 امام جمعه خفر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که در مصلی نماز جمعه این شهر با حضور نماز گزاران برگزار شد، ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی گفت: ثمره تقوای این است که خداوند راه خروجی برای مشکلات قرار خواهد داد.

حجت الاسلام محمدجواد آزاد ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه رجب گفت: زیارت جامعه کبیره، مطلب ویژه ای برای امام شناسی است که از این طریق می توان جایگاه امامت و ولایت را شناخت.

حجت الاسلام آزاد گفت: قرآن کتابی انسان ساز است و تمام دستوراتی که در آن بیان شده برای هدایت انسان در زندگی مادی و معنوی است که با رعایت آن می توان مظهر قران شد.

امام جمعه خفر در خطبه دوم نماز جمعه بیان کرد: بعضی داخلی ها که می خواهند مذاکره کنند فکر کردند که هر لحظه باید باج بدهند! نه، باید با دشمن کوبنده و قوی عمل کنیم که البته خط قرمز ها از سوی رهبری تبیین شده است.

حجت الاسلام آزاد با تاکید بر حل مسئله اشتغال جوانان در شهرستن خفر گفت: اگر اشتغال حل شود خیلی از مشکلات اجتماعی، اخلاقی، خانوادگی و… بر طرف می شود.

وی افزود: کارگروه اشتغال به صورت ماهانه برگزار شدن،کم لطفی است بلکه به صورت هفتگی برگزار شود و به مردم گزارش داده شود همچنین انتظار است تا ادارات و نهاد ها راه را برای سرمایه گذاران و خیرین با جدیت تسهیل نمایند .

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد