تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1399 - 12:02
کد خبر : 92745

محورهای خطبه‌های نمازجمعه شهرهای استان بوشهر

محورهای خطبه‌های نمازجمعه شهرهای استان بوشهر

بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: حضور حماسی و متفاوت مردم در راهپیمایی جشن انقلاب در ۲۲ بهمن‌ماه امسال نسبت به سال‌های گذشته اثرگذاری بیشتر دارد زیرا نشان دهنده پویایی انقلاب است و بار دیگر خطای محاسباتی دشمن را نمودار کرد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل

بوشهر

امام جمعه موقت بوشهر گفت: حضور حماسی و متفاوت مردم در راهپیمایی جشن انقلاب در ۲۲ بهمن‌ماه امسال نسبت به سال‌های گذشته اثرگذاری بیشتر دارد زیرا نشان دهنده پویایی انقلاب است و بار دیگر خطای محاسباتی دشمن را نمودار کرد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام غلامرضا هاشمی در جمع نمازگزاران آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با قدردانی از حضور پرشور مردم بوشهر در رژه موتوری و خودرویی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: دشمن در ۴۲ سال گذشته از هر شگردی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره برد اما حضور همیشگی مردم در صحنه و حرکت بالنده ملت و کشور سند پویایی این انقلاب است.

هاشمی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز بیان کردند، سیاست و سخن برگشت ناپذیر ایران در قبال برجام، این است که آمریکا و اروپا حقی برای شرط گذاری در این زمینه ندارند و در صورت لغو همه تحریم‌ها از سوی آنها و راستی آزمایی آن در عمل، ایران نیز به تعهدات خود عمل خواهد کرد.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به سفر رئیس مجلس جمهوری اسلامی به روسیه و رساندن پیام رهبری، اظهار کرد: این پیام نشان دهنده رویکرد مهم نظام جمهوری اسلامی در نگاه به شرق و تحقق ارتباط چندجانبه با کشورهای قدرتمند جهان است.

هاشمی افزود: ایران و عراق برای محاکمه عاملان شهادت سردار سلیمانی، ابومهندس المهدی و یارانشان اشتراک نظر دارند و مذاکره در این زمینه برای رسیدن به نتیجه بسیار راهگشا است.

گناوه 

امام جمعه گناوه گفت: سخنان روشن و گهربار هبر معظم انقلاب  در قضیه برجام، به منزله نقشه راهبردی  برای نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: سیاست و حرف قطعی و برگشت ناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی در موضوع برجام ، لغو همه تحریم‌ها  و راستی آزمایی در میدان عمل است که رهبر معظم انقلاب بر آنان تاکید کرد.

وی اظهارکرد: برگشت ایران به تعهدات برجام در صورتیکه انجام خواهد شد که طرف‌های مقابل به خواست ملت جامه عمل بپوشانند.

وی گفت: برای رسیدن به نقشه راه ایران در قضیه برجام که رهبر معظم انقلاب بدون ایراد و ابهام کردند،  یکدلی و یک صدا بودن همه اقشار و  مسئولان لازم است.

امام جمعه گناوه با ابراز تقدیر و تشکر از حضور بی نظیر مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، افزود: حضور آحاد مردم در ۲۲ بهمن امسال که به علت شیوع ویروس کرونا به صورت خودرویی و موتوری برگزارشد، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت و دشمنان ناامید شدند.

وی بیان کرد: حضور  مردم در عرصه های انقلاب باعث شده تا نقشه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی و برملا شود و دوستان انقلاب به آینده امیدوارتر شوند.

رکنی حسینی به سفرهای رئیس قوه قضاییه و مجلس به عراق و روسیه اشاره کرد و گفت: سفر قالیباف حاوی حامل پیام رهبرمعظم انقلاب به رئیس جمهوری روسیه یود که آثار عینی آن را در تحولات منطقه ای سیاسی و راهبردی در آینده خواهیم دید.

امام جمعه گناوه افزود: سفر رئیس قوه قضاییه به کشور عراق در موقعیتی که دشمنان درصدد اختلاف بین دولت ایران و آن کشور هستند، پاسخ شیطنت های آنان را داد.

وی بیان کرد: دو کشور ایران و عراق  دیدگاه مشترک برای محاکمه عاملان جنایت تروریستی سرداران جبهه مقاومت دارند که بر ای تحقق آن نیاز به همفکری و اقدام عملی است.

رکنی حسینی گفت: باوجود اینکه شورای فرهنگ عمومی مصوب کرده است در تشییع جنازه و عروسی ها تیراندازی صورت نگیرد اما شاهدیم که عده ای خلاف این مصوبه عمل می کنند و باید با آنان برخورد قاطع شود.

اهرم 

امام جمعه  اهرم گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود همه محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا اقتدار و صلابت ملت ایران و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را نشان دادند.

حجت الاسلام اصغر صفری افزود: مردم ایران با حضور خود اعلام کردند پای نظام و آرمان‌های انقلاب خود ایستاند و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی بیان کرد: حضور پر شور ملت ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر باعث شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی شد.

صفری اضافه کرد: حرکت بالنده انقلاب اسلامی ایران در این ۴۲ ساه سند گویای این ادعا است.

امام جمعه موقت اهرم ادامه داد: استکبار جهانی آمریکا و صهیونیستی از درک درست عظمت انقلاب اسلامی، مردم و رهبری حکیم انقلاب و حرکت رو به جلو آن عاجز است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد