تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1399 - 12:33
کد خبر : 92373

مردم مبارکه وحدت ملی خود را به نمایش گذاشتند

مردم مبارکه  وحدت ملی خود را به نمایش گذاشتند

راهپیمایی یادشده و آیین‌های ویژه‌ای در ۶ شهر  این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. این برنامه در شهر مبارکه خیابان امام(ره) آغاز شد و در مسیر خیابان‌های حافظ، سلمان تا میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور باشکوه آحاد مردم ادامه یافت. یکی از این جوانان شرکت کنندگان در جشن ملی انقلاب

راهپیمایی یادشده و آیین‌های ویژه‌ای در ۶ شهر  این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

این برنامه در شهر مبارکه خیابان امام(ره) آغاز شد و در مسیر خیابان‌های حافظ، سلمان تا میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور باشکوه آحاد مردم ادامه یافت.

یکی از این جوانان شرکت کنندگان در جشن ملی انقلاب اسلامی به خبرنگار ایرنا گفت: پاسداری و حراست از انقلاب اسلامی بر تک تک جوانان این دوره واجب است و و باید از آرمان‌های خود دفاع کنیم.

وی که خود را عابدیان معرفی کرد با تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: همه جوانان و مردم باید از دولت و مسوولان مطالبه‌گر باشند و بخواهند تا وضعیت جامعه خیلی بهتر از قبل شود.

این فعال فرهنگی در شهرستان مبارکه اظهار داشت: باید توصیه رهبر معظم انقلاب را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم و همواره در صحنه باشیم.

وی ادامه داد: حضور در صحنه مردم نشان دهنده این است که با وحدت کلمه پای آرمان‌های خود ایستاده‌ایم و این ایستادگی منوط به حمایت و همراهی مسوولان است.

عابدیان با بیان اینکه دشمن بدنبال این است که انتخابات ۱۴۰۰ را بی رنگ کند تصریح کرد: باید هوشیار باشیم و بدانیم که ضرر و زیان بی رنگ شدن انتخابات متوجه تک تک مردم و جوانان خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی، دشمن شناسی و انتخاب فرد اصلح اضافه کرد: باید با حضور در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنیم تا کشور بیش از پیش پیشرفت کند.

یکی دیگر از شهروندان مبارکه‌ای در این راهپیمایی در گفت و گو با ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که انقلاب اسلامی می‌تواند سر منشایی تاثیرگذار برای همه حرکت‌ها آزادی بخش در جهان باشد.

وی که خود را اسلامی فر معرفی کرد اظهار داشت: اکتفا به نیروهای کار بومی، تحقق فرامین رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی  و تبعیت از دستورات ایشان تاثیر بسیاری در پاسداری از انقلاب دارد.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ با بها دادن به مردم  میسر خواهد شد ادامه داد: بها دادن و ارج نهادن به مردم موجب قویتر شدن مشارکت آنها در عرصه‌های مختلف خواهد شد اما در صورتی‌که به مردم توجهی نشود مشارکت آنها کاهش پیدا خواهد کرد.

در گوشه‌ای از میدان شهید حاج قاسم سلیمانی نیز مرد میانسالی روی یک صندلی نشسته و در حالی که پرچم ایران را در دستان خود دارد به خبرنگار ایرنا گفت:پاسداری از انقلاب، حمایت از راه شهیدان و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است و هر کسی که ادعایی برای پیروی از امام زمان (عج) دارد باید در همه عرصه های حمایت از انقلاب حضور جدی و پر شور داشته باشد.

وی که خود را دهقان معرفی کرد، اظهار داشت: حفظ انقلاب یعنی باقی ماندن نام حضرت امام حسین(ع) و قیام آن حضرت که بهترین راه عملی پاسداری از انقلاب، پیروی از اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری و مشارکت مردمی در انتخابات افزود:مردم و مسوولان نظام اسلامی باید بیدار و آگاه باشند که دشمن هیچ وقت خیرخواه ملت ایران نخواهد بود و بدانند که شرکت در انتخابات تیری است که به طرف دشمن شلیک می‌شود و به هدف اصابت خواهد کرد.

آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان مبارکه از توابع استان اصفهان به شکل موتوری و خودرویی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

شهرستان مبارکه با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت و ۶ شهر مبارکه، دیزیچه، زیباشهر، طالخونچه، کرکوند و مجلسی در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد