تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 17:04
کد خبر : 92214

پرداخت ۵۱میلیارد ریال تسهیلات کرونا به کارفرمایان کهگیلویه

پرداخت ۵۱میلیارد ریال تسهیلات کرونا به کارفرمایان کهگیلویه

اسلام نمازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با تبریک چهل و دومین فجر انقلاب اظهار داشت: دهه فجر تبلور استقلال، عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی است. رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه گفت: خدمات ارزشمند نظام اسلامی با دوران حکومت‌های جور قابل قیاس نیست. نمازی با اشاره به گستردگی حوزه

اسلام نمازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با تبریک چهل و دومین فجر انقلاب اظهار داشت: دهه فجر تبلور استقلال، عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه گفت: خدمات ارزشمند نظام اسلامی با دوران حکومت‌های جور قابل قیاس نیست.

نمازی با اشاره به گستردگی حوزه خدمات این اداره، بررسی حوادث ناشی از کار، رسیدگی به دعاوی کارگر و کارفرما، برقراری مقرری بیمه بیکاری به متقاضیان مشمول بررسی مشاغل سخت‌ و زیان آور و نظارت بر تعاونی‌ها را نمونه‌هایی از وظایف سازمانی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد.

وی در تشریح عملکرد تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان طی یک سال اخیر گفت: ورود مهمان ناخوانده کرونا کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داد و بسیاری از کسبه طی این مدت متضرر شدند.

نمازی اضافه کرد: جامعه کارگری و کارفرمایی هم متاثر از این ویروس شدند و فعالیت تعدادی از اصناف، کارگاه‌ها و پروژه‌ها مختل شد.

این مسوول گفت: با تدبیر مدیرکل و رئیس پیشین این اداره و کارکنان زحمت کش و پرتلاش از یکهزار و ۵۰۰کارگاه نظارت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تعطیلی آنها جلوگیری شد.

وی ادامه داد: ۵۱ میلیارد ریال تهسیلات حمایتی به کارفرمایان متضرر پرداخت شد.

نمازی از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به ۳۵۰ نفر به دیگر اقدامات نام برد و افزود: این تسهیلات توانست به اشتغال پایدار کمک شایانی داشته باشد.

این مسوول تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر را منجر به رونق اشتغال دانست و گفت: تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب طرح کارورزی و طرح مشوق بیمه‌ای بکار گرفته شدند.

 
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد