تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 14:52
کد خبر : 92182

مردمی شدن اقتصاد راه برون رفت از مشکلات است

مردمی شدن اقتصاد راه برون رفت از مشکلات  است

محسن رضایی عصر سه شنبه در کارگاه با اقتصاد مقاومتی که به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور دانشجویان در مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج برگزار شد، افزود: تکیه براقتصاد مقاومتی و مردمی شدن اقتصاد آینده درخشانی را برای اقتصاد ملی رقم می زند. وی تاکید کرد که اقتصاد مقاومتی راه خروج از مشکلات تحریمی و

محسن رضایی عصر سه شنبه در کارگاه با اقتصاد مقاومتی که به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور دانشجویان در مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج برگزار شد، افزود: تکیه براقتصاد مقاومتی و مردمی شدن اقتصاد آینده درخشانی را برای اقتصاد ملی رقم می زند.

وی تاکید کرد که اقتصاد مقاومتی راه خروج از مشکلات تحریمی و تصمیم گیری های نادرست مسوولان است.

رضایی گفت : امیدواریم مسوولان دولتی و نمایندگان مجلس از اشتباه های گذشته درس بگیرند و در جهت اصلاح ساختار اقتصادی بر مدار اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد گام بردارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  بیان داشت: اگر دولتمردان می گویند به اقتصاد مقاومتی عمل کردیم خودشان نباید عامل بی ثباتی باشند، اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی باثبات، یعنی قیمت کالا درست باشد و نرخ سود بانکی در حد معین تنظیم شود.

وی افزود: اگر دولتمردان با اشتباه در عرصه اقتصاد عمل کنند و عامل بی ثباتی شوند، اقتصاد مقاومتی شکل نخواهد گرفت .

رضایی گفت: اگر مردم وارد فعالیت های اقتصادی شوند، موجب پایداری اقتصادی کشور خواهد شد ضمن آنکه  بورس می توانست تعدادی زیادی از مردم را وارد عرصه  اقتصاد کند.

وی اظهار داشت:  زمانی که پول مردم وارد بورسمی شود باید از دروازه دیگر آن به تولید و سرمایه گذاری تبدیل کرد و ارزش سهام نیز بالا می رود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در فروردین ماه امسال سطح مشارکت مردم در بورس درحال صعود بود  اما کار اشتباه بورس این بود که وارد سرمایه گذاری نشد و بورس تبدیل به گردباد شد که کار آن بی نتیجه شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد