تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 15:37
کد خبر : 91912

نماینده ولی‌فقیه درسپاه خوزستان:سپاه بازوی ولایت در اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی‌فقیه درسپاه خوزستان:سپاه بازوی ولایت در اقتصاد مقاومتی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار پناه عصر دوشنبه در رزمایش ۱۲ هزار نفری گروه‌های جهادی خوزستان در مجتمع فجر اهواز بیان کرد: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حال جشن می‌گیریم که انقلاب به عنوان بزرگترین گفتمان و بزرگترین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار پناه عصر دوشنبه در رزمایش ۱۲ هزار نفری گروه‌های جهادی خوزستان در مجتمع فجر اهواز بیان کرد: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حال جشن می‌گیریم که انقلاب به عنوان بزرگترین گفتمان و بزرگترین شگفتی عصر در جهان مورد توجه قرار گرفته و روز به روز به شکوفایی، بالندگی و اقتدار آن افزوده می‌شود و در مقابل دشمنان کینه‌توز روز به روز به افول نزدیک‌تر می‌شوند.

وی افزود: این اعترافات اندیشکده‌ها و مراکز علمی و پژوهشی دنیای غرب و دنیای استکبار است که شمارش معکوس فروپاشی امپراتوری آنها آغاز شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به اعتراف یکی از بزرگ‌ترین نظریه‌پردازان اروپایی، با ۲ بال سرخ فرهنگ عاشورایی و بال سبز مهدویت در حال اوج گرفتن است.

وی گفت: دشمن در این ۴۲ سال توطئه‌های فراوانی را علیه کشور ما طراحی کرد اما با حضور بسیجیان و پاسداران سلحشور و ملت بیدار، تمامی این تهدیدها به فرصت تبدیل شد که یکی از این فرصت ها، بحث محرومیت زدایی و حضور در صحنه است.

وی ادامه داد: جا دارد از تمامی سروران و نقش‌آفرینان عرصه جهادی که دل مسلمانان و محرومان را شاد می‌کنند و تولید کننده قدرت برای ولایت فقیه هستند، قدردانی کرده و بوسه بر دستان آنها بزنیم.

۹۰۰ واحد مسکونی ویژه افراد محروم در خوزستان، که توسط گروه‌های جهادی احداث و یا تعمیر شده بود، روز دوشنبه و به مناسبت دهه مبارک فجر، در قالب این رزمایش تحویل این قشر ضعیف شد.

همچنین کار تعمیر یک هزار واحد مسکونی محرومان در خوزستان در قالب این رزمایش از سوی گروه‌های جهادی آغاز شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد