تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 12:59
کد خبر : 91866

طراحان فشار حداکثری بر مردم ایران شکست خورده جامعه جهانی هستند

طراحان فشار حداکثری بر مردم ایران شکست خورده جامعه جهانی هستند

سردار رمضان شریف روز دوشنبه در دیدار با مردم بوکان که در مسجد جامع امیرآباد این شهرستان و با حضور اقشار مردم و مسوولان با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام گرفت، افرود: دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهار سال گذشته بیشترین فشار را بر مردم ایران وارد کردند ولی نتوانستند راه به جایی ببرند. وی

سردار رمضان شریف روز دوشنبه در دیدار با مردم بوکان که در مسجد جامع امیرآباد این شهرستان و با حضور اقشار مردم و مسوولان با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام گرفت، افرود: دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهار سال گذشته بیشترین فشار را بر مردم ایران وارد کردند ولی نتوانستند راه به جایی ببرند.

وی ادامه داد: صدای بلند آمریکا در مقابل ایران کوتاه شده و در مقابل ملت ایران شکست خورده واقعی هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: خبیث‌ترین رییس جمهوری آمریکا چهار سال تلاش کرد که شیرازه اقتصاد ایران را از بین ببرد که به برکت حضور مردم، هدایت مقام معظم رهبری و تلاش مسوولان، یک روز کشور با مشکل و عدم پرداخت حقوق کارکنان مواجه نشد و به زیباترین شیوه ممکن اداره شد.

سردار شریف افزود: در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت کشور در دوردست ترین مناطق از برق و ۹۶ درصد مردم از گاز طبیعی برخوردار هستند که این نشان از خدمت رسان بودن نظام به مردم است.

وی اظهار داشت: در ایام شیوع ویروس کرونا تاکنون هیچ بیماری در سطح کشور پشت در بیمارستان نمانده و تمامی بیماران خدمات خوبی را دریافت کرده اند و در این راستا مدیریت خوبی اعمال شد در حالی که آمریکا و انگلیس مدعی بیشترین میزان تلفات ناشی از کووید ۱۹ را همچنان در اختیار دارند.

وی با بیان اینکه در سال های نخست گام دوم انقلاب قرار داریم، بیان کرد: این در حالی است که در گام نخست انقلاب زیر ساخت امنیت به خوبی و با جدیت ایجاد شده و این امر در مرزهای ما به خوبی قابل لمس بوده و مقوله امنیت در مرزهای کشور مثل شهرهای عمقی کشور است.

سردار شریف اضافه کرد: کاری که مجموعه نظام انجام داد، در راستای محرومیت زدایی و رفاه مردم بوده که این امر در دیگر کشورهای منطقه وجود ندارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای مقابله موثر با دشمنان تاکید کرد و افزود: وقتی پیروی از آموزه های اسلام و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در دستور کا باشد، هیچ مانعی نمی تواند در مقابل ما ایستادگی کند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا چاره ای جز سر خم کردن مقابل ابرقدرت ایران ندارد، ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ظرفیت های زیادی در حوزه تکنولوژی و فناوری علمی ایجاد شده که تقویت سیستم دفاعی کشور یکی از دستاورهای نظام در عرصه بازدارندگی است و همین موارد، موجب قدرت روزافزون ما شده است.

در این مراسم از برگزیدگان و دانش آموزانی که در مسابقه خاطره نویسی و نقاشی سردار دل ها حضور یافته بودند، تجلیل شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد