تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1399 - 11:20
کد خبر : 91465

ورزشکاران بعد قهرمانی را با باورهای معنوی پیوند دهند

ورزشکاران بعد قهرمانی را با باورهای معنوی پیوند دهند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار جمال شاکرمی روز یکشنبه در آیین تجلیل از مربیان بسیجی تیم های ملی ایلام اظهار داشت: باید یک حرکت جدید برای نزدیک شدن بسیج و سپاه به ورزشکاران شکل گیرد و این قرابت در میدان های بین المللی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار جمال شاکرمی روز یکشنبه در آیین تجلیل از مربیان بسیجی تیم های ملی ایلام اظهار داشت: باید یک حرکت جدید برای نزدیک شدن بسیج و سپاه به ورزشکاران شکل گیرد و این قرابت در میدان های بین المللی تجلی یابد.

وی افزود: با مشارکت بسیج و ورزش و جوانان ایلام یک کار فاخر از تلاش، غیرت، تعصب و عاطفه در صحنه های ورزشی که خالق زیبایی هستند در حوزه ورزشکاران قهرمان ساخته شود.

فرمانده سپاه امیر المومنین ایلام یادآور شد: استان ایلام دارای ورزشکارانی است که با کمترین امکانات ساکن روستاها هستند و تمرینات خود را دنبال می کنند.

سردار شاکرمی گفت: تاکنون آنگونه که باید در آثار تصویری و نمایشی کار فاخری از دفاع مقدس و عبور از معبرها، خاکریزها و سختی ها وجود ندارد در حوزه ورزش نیز این صحنه ها تاکنون خلق نشده اند.

وی افزود: باید زوایای پنهان و پیدای ماندن ورزشکاران در اردوها و آماده شدن برای رویارویی با صحنه های سخت مستند و به نمایش درآید.

سردار شاکرمی در بخش دیگری از سخانش به آزاد اندیشی امام راحل (ره)  اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) خود آزاداندیش  بود و به مسلمانان روح آزادگی بخشیدند و در مواجهه با امپراطوری های عالم ما را در بالاترین سطح قرار داد.

وی ادامه داد: امام راحل در نگاه تربیتی مفاهیم عالی را معنا بخشید و اکنون نیز رهبر فرزانه انقلاب با دنیا جنگید اما اجازه جنگیدن به آنها را نداد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) تصریح کرد: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و ابرقدرت ها با تحریم های ناجوانمردانه سعی در سست کردن نظام ما را داشتند اما با رهبری و مدیریت مقام معظم رهبری ایستادگی کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز در این آیین گفت: مربی یکی از ارکان تربیت و آموزش و پرورش است زمانیکه در حوزه های زندگی خوب آموزش داده شود ترسی از آینده نخواهیم داشت.

مظفر علی شائی با بیان اینکه مربیان و ورزشکاران نقش بالندگی دارند، افزود: مربیگری فرآیندی مداوم برای یک فرد جهت رسیدن به نهایت توانایی است.

وی ادامه داد: ملزومات قهرمانی و قهرمان ماندن سخت است اما اگر مربی ملزومات را از ابتدا رعایت کند ورزشکاران هراسی در میادین بین المللی ندارند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام اظهار داشت: ورزش مکتبی است که در آن منش، ایثار، تعاون، دفاع، کار تیم، هدف گرایی و هدف گزینی وجود دارد و مربیان نوک پیکان یادگیری در جبهه ورزش هستند.

وی تاکید کرد: مربی باید بعنوان یک معلم و روانشناس ایفای نقش کند و ایدآل های شخصیتی ورزشکاران را پیش رو قرار دهد.

علی شائی اضافه کرد: مربیان باید در نقش جانشین والدین باشند و به سمت تربیت پهلوان قدم بردارند چرا که قهرمانی در یک مقطع تمام می شود اما پهلوانی ماندگار است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، در این آیین از مربیان بسیجی در رشته های تیراندازی، وزنه برداری، دو و میدانی، کشتی، پاورلیفتینگ، جودو، موی تای کنگ فو، کوارش و کاراته تجلیل شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد