تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 6:39
کد خبر : 81422

اقدامات فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران درسالگرد شهادت سردار سلیمانی

اقدامات فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران درسالگرد شهادت سردار سلیمانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی ضمن اعلام برنامه‌های سالگرد بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: در این مراسم با تاکید بر پروتکل‌های بهداشتی و بخشنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، در نخستین سالگرد «مرد میدان» تلاش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی ضمن اعلام برنامه‌های سالگرد بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: در این مراسم با تاکید بر پروتکل‌های بهداشتی و بخشنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، در نخستین سالگرد «مرد میدان» تلاش شده از هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد، شورایاری‌ها و سرای محلات بهره مند شویم.

وی افزود: در نخستین سالگرد شهادت «مرد میدان»، پوستر و کارت پستال‌هایی چاپ و در سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در میان شهروندان مشتاق این شهید بزرگوار، توزیع و اهدا می‌شود.

همچنین نمایشگاه‌هایی در سطح مناطق شهرداری در میادین اصلی شهر، مساجد و ساختمان مرکزی شهرداری تهران بر پا است؛ در این نمایشگاه‌ها نقاشی‌هایی از کودکان با تصاویر شهید سلیمانی، و تولید کلیپ و نمایش آن در فضای مجازی با همکاری سرای محلات در حال پخش است. کاروان‌های دوچرخه سواری، ورکشاپ نقاشی در معابر، خودرو نویسی با عناوینی از سردار شهید (به صوت داوطلبانه)، مسابقات و برنامه‌های مشارکت محور با برنامه‌های فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های شهرداری تهران در سالگرد «مرد میدان» است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به برنامه‌های سازمان‌های شهرداری بیان کرد: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز با بر پایی طوفان توییتری اعتراضی «یک سوال از دبیر کل سازمان ملل»، سمفونی سرباز، جایزه هنری سردار دل‌ها، جشنواره محصولات فضای مجازی جهان بی تو، در این بزرگداشت حضور یافته است. سازمان بسیج شهرداری تهران با پویش بین‌المللی قهرمان مقاومت، پویش نذر خون و برگزاری ایستگاههای صلواتی در خیابان انقلاب سالگرد در سالگرد این شهید بزرگوار مشارکت کرده است.

وی افزود: شرکت نوسازی اراضی عباس آباد نیز با برنامه‌هایی همچون «کتاب سلیمان عشق»، «سرباز وطن»، «من و حاج قاسم»، و توزیع بسته‌های بهداشتی، انتشار پیام و وصیت نامه سردار دل‌ها در این بزرگداشت حضور دارد. شرکت بهره برداری راه آهن مترو، با فضا سازی ایستگاهی، اکران نمایشگاه «سردار دل‌ها»، مسابقه عکاسی سرباز ایران، اجرای سرود، توزیع پوستر و پویش بین‌المللی قهرمانان مقاومت در این سالگرد برنامه‌های خود را اجرا می‌کند.

به گفته وی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر تهران نیز، با تبلیغات محیطی و مسابقه مجازی نخستین سالگرد شهادت مرد میدان را ارج می‌گذارد. هم چنین با توجه به استقبال شهروندان از این مراسم، بیش از ۱۲۰ نمایشگاه محیطی در مناطق و محلات شهر تهران با این عنوان در حال برگزاری است که بیشتر آن با همت شهروندان تهرانی برپا شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد