تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1396 - 4:49
کد خبر : 9122

پیاده روی بانوان فامنین در روز عفاف و حجاب

پیاده روی بانوان فامنین در روز عفاف و حجاب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآوای فامنین، سید مجید شماعی گفت: اجتماع بزرگ ۲۱ تیرماه با نام روز عفاف و حجاب در سراسر کشور با حضور پررنگ بانوان برای حفظ تحکیم خانواده برگزار می شود.   وی ضمن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآوای فامنین، سید مجید شماعی گفت: اجتماع بزرگ ۲۱ تیرماه با نام روز عفاف و حجاب در سراسر کشور با حضور پررنگ بانوان برای حفظ تحکیم خانواده برگزار می شود.

 

وی ضمن بیان اهداف برنامه های هفته حجاب و عفاف توسط اقشار مختلف و کانون بانوان، اظهار کرد: روز ۲۱ تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز عفاف و حجاب نام گذاری شده است. روزی که شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب و حمله رضا خان به متحصنان متدین در مسجد گوهر شاد، همجوار حرم مطهر رضوی، ۲۱ تیر را به این نام انتخاب کرده است.

 

شماعی افزود: تحکیم خانواده از ارزش های اسلام است و تأکیدات فراوانی بر اخلاق و حفظ حریم خانواده شده است و از احادیث معصومین علیه السلام می توان به اهمیت جایگاه خانواده و حفظ حجاب آگاه شد.

 

فرماندار فامنین ادامه داد: با ارتقاء سطح آگاهی و ایمان خود از کیان خانواده حمایت کنید و در صدد  تربیت فرزندانی بر پایه و اصول و اعتقادات اسلامی باشید و با حفظ سنگر حجاب و عفاف، که از مسائل مهم کشور است به مبارزه بر علیه تهاجم فرهنگی و بدحجابی و بی عفتی پرداخته و اجازه نفوذ افکار به اصطلاح روشنفکرانه بدحجابان را در منطقه ندهید.

 

وی ضمن تقدیر از بنیاد شهید فامنین و حضور بانوان در این مراسم، اذعان کرد: مراسم پیاده روی بانوان در حمایت از تحکیم خانواده و بزرگداشت روز حجاب و عفاف و عهدی دوباره با شهدا، بود.

 

تجمع در پارک ملت فامنین و اجرای برنامه های متنوع در ارتباط با عفاف با همت بنیاد شهید فامنین و با حضور مسئولین شهرستان و اهداء هدایایی به قید قرعه برای خواهران حاضر در مراسم به پایان رسید.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد