تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1399 - 12:25
کد خبر : 91005

بخشی از فشارهای اقتصادی مردم ناشی از ضعف مدیریتها است

بخشی از فشارهای اقتصادی مردم ناشی از ضعف مدیریتها است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهارکرد: باید جوانان کشور در جریان حوادث نظام و اندیشه‌های والای خمینی کبیر و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی و پیشرفتهای کشور قرار گیرند. وی بر لزوم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهارکرد: باید جوانان کشور در جریان حوادث نظام و اندیشه‌های والای خمینی کبیر و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی و پیشرفتهای کشور قرار گیرند.

وی بر لزوم الگوگیری از مرام سیاسی و منش اجتماعی حضرت زهرا (س) وتبیین دستاوردها و بزرگداشت باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: باید با تدابیر اعلام شده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم و اقتدار خود را به نمایش بگذاریم.

امام جمعه ارومیه در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود و دهه فجر طلیعه این انقلاب بزرگ است، انقلاب اسلامی ایران را الگوی همه نهضت‌های آزادی بخش جهان دانست و بر تبیین دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کرد.

قریشی همچنین با اشاره به اینکه حجاب موجب پیشرفت بانوان می‌شود، اظهار کرد: بانوان در خانواده محور هستند و خانواده مقدس‌ترین و پر برکت ترین مبنا و نهاد است که انسان تربیت می‌کند.

وی با بیان اینکه تشکیل خانواده از نشانه‌های لطف و عظمت خداوند متعال است و مقام زن در آن به عنوان محور خانواده است ادامه داد: خانواده در غرب رو به افول است و فرزند آوری امروز طبق سخنان رهبری یک وظیفه مهم بوده و ارزش زنان خانه دار از همه والاتر است.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بر لزوم آشنایی با سیره عملی ان حضرت تاکید کرد و گفت: خانواده‌ها باید از مرام سیاسی و منش و رفتار اجتماعی ایشان درس بگیرند و همه باید تلاش کنیم تا در تمام عمر خود فاطمی زندگی کنیم

وی دشمن شناسی به موقع حضرت زهرا (س) را یکی از ویژگی‌های بارز آن حضرت برشمرد و عنوان کرد: ایشان به خوبی درک کرد که چه کسی اسلام را هدف قرار داده و چه کسی مدافع اسلام است

امام جمعه ارومیه، درادامه گفت: حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) و فرزندان گرامی آنان نمونه عالی یک خانواده اسلامی است که الگوبرداری از همراهی و همدلی آنان می‌تواند جامعه اسلامی را به اوج برساند.

وی در ادامه با دروغ واضح خواندن ادعای کسانی‌که حجاب اسلامی را مانع پیشرفت و رشد زنان در جامعه می‌دانند گفت: مساله حجاب، بانوان را از خودنمایی‌های بی بند و بار نجات و سبب پیشرفت بانوان می‌شود.

قریشی عنوان کرد: خانواده مقدس‌ترین واحد بنیادین جامعه و کانون اصلی رشد و تعالی انسان بوده و تربیت و عواطف اجتماعی است و تشکیل خانواده نیز یکی از نشانه‌های پروردگار متعال است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد