تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 16:30
کد خبر : 90841

فرهنگ شهید سلیمانی ترویج یابد

فرهنگ شهید سلیمانی ترویج یابد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی عصر پنجشنبه در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران باعث دگرگونی دنیا شد و دنیای سر به زیر در برابر مستکبران را به حرکت آورد. وی با اشاره به اینکه انقلاب همه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی عصر پنجشنبه در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران باعث دگرگونی دنیا شد و دنیای سر به زیر در برابر مستکبران را به حرکت آورد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب همه ابعاد زندگی مردم را متحول کرد، افزود: امروز مبارزات و حرکت‌های حق طلبانه با پرچم ایران انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ سلیمانی اظهار کرد: همه کرمانی‌ها باید به وصیت نامه این شهید بزرگوار عمل کنند.

وی گفت: اگر وصیت نامه سردار سلیمانی را در یک کلمه جمع کنیم آن کلمه «ولایت فقیه» است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه در وصیت نامه شهید سلیمانی هفت گروه مورد خطاب قرار داده شده اند، افزود: موضوع مشترک و اصلی خطاب به این گروه‌ها ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی سه مرتبه در خصوص مظلومیت امام خامنه ای صحبت می‌کند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با این عظمت نگهبان نیاز دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد