تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 14:31
کد خبر : 90811

۷۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کنگاور توزیع شد

۷۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کنگاور توزیع شد

فرماندار کنگاور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این بسته های کمک معیشتی بین خانواده های نیازمند و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد. فرزاد الماسی افزود: بسته های رزمایش چهارم سپاه کنگاور با اعتبار تقریبی یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال تهیه شده است. رییس قرارگاه مقابله با کرونا

فرماندار کنگاور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این بسته های کمک معیشتی بین خانواده های نیازمند و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.
فرزاد الماسی افزود: بسته های رزمایش چهارم سپاه کنگاور با اعتبار تقریبی یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال تهیه شده است.
رییس قرارگاه مقابله با کرونا حاج قاسم سلیمانی شهرستان کنگاور در ادامه با بیان اینکه رزمایش های مواسات امروز با همدلی به یک نهضت تبدیل شده افزود: تشکیل این نهضت در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر محله‌محور شدن مقابله با کرونا آغاز به کار کرده که با رزمایش امروز تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده های نیازمند تحویل داده است.
وی با بیان اینکه کمیته پشتیبانی و قرنطینه که بر عهده سپاه بوده عملکرد قابل قبولی داشته، افزود: پیام این حرکت مومنانه این است که این همدلی مومنانه حرکتی از جنس حاج قاسم سلیمانی و در آستانه شهادت ایشان برگزار می شود.
شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد