تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 12:15
کد خبر : 90794

ظرفیت فرهنگی بی‌نظیر کهگیلویه و بویراحمد/وظیفه هنرمندان در مقابله با دشمنان

ظرفیت فرهنگی بی‌نظیر  کهگیلویه و بویراحمد/وظیفه هنرمندان  در مقابله با  دشمنان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، اختتامیه دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی  استان به میزبانی شهرستان گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح ،جمعی از مدیران کل و مسوولا در سالن اجتماعات آزادی نفت و گاز گچساران برگزار شد.  در این آیین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، اختتامیه دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی  استان به میزبانی شهرستان گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح ،جمعی از مدیران کل و مسوولا در سالن اجتماعات آزادی نفت و گاز گچساران برگزار شد.

 در این آیین سردار خرمدل با تبریک دهه فجر و ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)  اظهار کرد: از خداوند خواهانیم این انقلابی که در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، متصل به انقلاب مهدی موعود(عج)شود .

 وی با بیان اینکه  واقعیتی که امروز در نقلاب اسلامی با آن مواجه هستیم همان ایجاد تمدن اسلامی است که ابعاد وسیعی دارد و همه شئون زندگی بشریت را در بر می گیرد، افزود: کسی که دارای نگاه انقلابی و مکتبی است حتما باید در ابعاد مختلف جریان ساز باشد که بتوانیم نسبت به آینده خودمان راه را به درستی ترسیم کنیم.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت:هر انقلاب ۳ رکن دارد یکی رهبرانی که انقلاب را مدیریت کردند، دوم مردمی که انقلاب را یاری کردند و سوم  آن ایدئولوژی که رهبران و مردم از آن پیروی کردند.
 
خرم دل  اذعان کرد: اگر انقلاب ها را بررسی کنیم  مشاهده می‌کنیم که یکی ۲ مورد از این ابعاد دستخوش تغییرات شده اند و در ادامه آن مکتب و مرامی که داشتند نیز استحاله شد، اما انقلاب اسلامی یک استثناء است هر چند مشکلاتی از نظر اقتصادی و معیشتی در کشورمان وجود دارد اما هیچ‌کدام دلیلی برای مردم این مرز و بوم  نشده که از آرمان هایشان ذره ای عقب نشینی کنند.
 
وی افزود: شهادت سردار سلیمانی جلوه ای از بیعت مجدد مردم با آرمان های انقلاب، رهبری و شهداء بود، مردم ایران اسلامی هیچ‌گاه از آرمان هایشان عقب نشینی نکرده  و کوتاه هم نیامده اند و در آن ایدئولوژی و مکتبی که دنبال می کنند لحظه ای هم انحراف ایجاد نشده است.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیش از ۴۰سال است که دورتا دور ایران را پایگاه های نظامی دشمنان احاطه کرده اند اما جرات نکرده اند به جمهوری اسلامی تعدی کنند، شهادت سردار دلها عین زبونی و پستی استکبار جهانی و در راس آمریکای جنایتکار بود، این اقدام آمریکایی ها هنر نیست و در حقیقت هنر همان کوبیدن پایگاه عین الاسد و سرنگونی پهباد پیشرفته آمریکایی است که جرات پاسخ دادن هم نداشتند.
 
خرم دل در ادامه گفت: این انقلابی که امروز باشکوه و توانمند و با عزت است هم باید برای نسل جوان تبیین شود و هم برای دنیا، امروز ایران قدرت اول و آخر در منطقه است درحالی که هژمونی استکبار شکسته شده است بنابراین همه وظیفه داریم که برای اعتلا و سربلندی نظام تلاش کنیم.
 
وی افزود: شاید امروز خیلی از اقدامات و سیطره غرب بواسطه رسانه ها و هنرمندان آنها شکل گرفته باشد  چرا که فیلم سینمایی می سازند و همه جنایات را تنها به یک سرباز یا فرمانده ربط می دهند که خطا کرده است به نوعی سیاه‌نمایی  می کند و خودشان را تبرئه می کند.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به جایگاه هنر تصریح کرد: باید به این جایگاه هنر د رجامعه رسید که جایگاه بزرگی است و باید به سمت هنرانقلاب حرکت کنیم.
 
خرم دل در ادامه گفت: امروز با دوجریان تحریم برای ضربه به انقلاب و تحریف برای تطهیر نظام سلطه روبرو هستیم و هنرمندان وظیفه دارند به شایستگی با این جریان ها مقابله کند.
 
وی افزود:  فضاو ظرفیت های فرهنگی استان کم نظیر و یک ظرفیت عالی است و تاکید می کنم که باید چهره سازی شود.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در بحث خوانندگی ما نقطه زن هم نیاز داریم و در این استان ظرفیت بسیار بالاست و باید از ظرفیت لهجه لری و محلی خودمان نیز در آثار بهره برد.
 
خرم دل در ادامه گفت: با حساب و کتاب و با برنامه این ترانه ها و سرودها اجرایی شود، اگرچه حماسه ها و رشادت های فرزندان این استان باید مطرح و بولد شود و به دنبال آثار فاخر باشیم.
 
وی افزود: باید نگاه ملی و جهانی به آثارمان داشته باشیم چرا که هدف ایجاد تمدن اسلامی درجهان است و نباید ظرفیت را تنها معطوف به استان کرد و باید فراتر از استان مان گام برداریم.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:از همه ادارات،نهادها،سازمان و افرادی که برهر نوعی که دربرپایی چنین همایشی همکاری کردند قدردانی و تشکر می کنم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد