تاریخ انتشار : یکشنبه 2 دی 1397 - 5:29
کد خبر : 48292

آمار طلاق در بیله سوار کاهش یافته است

آمار طلاق در بیله سوار کاهش یافته است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از اردبیل، حسن قبادی، فرماندار بیله سوار مغان‌ روز گذشته، اول دی‌ماه‌ در جریان بازدید از اداره ثبت احوال بیله‌سوار با اشاره به اینکه دلایل و علل طلاق در شهرستان به صورت علمی و دانشگاهی دنبال می‌شود، افزود: هر

آمار طلاق در بیله سوار کاهش یافته استبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از اردبیل، حسن قبادی، فرماندار بیله سوار مغان‌ روز گذشته، اول دی‌ماه‌ در جریان بازدید از اداره ثبت احوال بیله‌سوار با اشاره به اینکه دلایل و علل طلاق در شهرستان به صورت علمی و دانشگاهی دنبال می‌شود، افزود: هر قدر در جامعه مهر، محبت، انس، الفت، گذشت و ایثار ترویج شود، آمار طلاق به شدت کاهش می‌یابد.
وی عدم عاقبت‌نگری و خشونت را یکی از دلایل افزایش طلاق در منطقه دانست و گفت: بسیاری از خانواده‌ها بدون اطلاع از آسیب‌های طلاق، خود عاملی در جهت جدایی زوج‌ها هستند و تصمیم‌گیری‌های نابه جا و همراه با خشونت و عدم واقف بودن به آسیب‌های طلاق باعث این جدایی‌ها می‌شود.
قبادی با اشاره به سالگرد تأسیس ثبت احوال اظهار کرد: الکترونیکی کردن خدمات در حوزه ثبت احوال، نتایج ارزشمندی را به همراه داشته و افزایش سرعت و دقت در کار، کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از فساد و جعل در این حوزه از جمله این نتایج ارزشمند است.
وی گفت: در هشت ماه امسال ۲۸۰ مورد ازدواج در این شهرستان اتفاق افتاده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۷ درصدی را داشته است.
فرماندار بیله‌سوار به آمار ثبت وفات و ولادت نیز در شهرستان اشاره کرد و افزود: امسال ۵۱۸ مورد تولد نوزاد در شهرستان اتفاق افتاده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش دارد.
قبادی بیان کرد: در این مدت ۶۶ مرد و ۶۳ زن در شهرستان وفات کرده اند و میزان فوتی چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد