تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 8:02
کد خبر : 90734

آغاز بهره برداری از ۵ پروژه بزرگ وزارت صمت با دستور روحانی

آغاز بهره برداری از ۵ پروژه بزرگ وزارت صمت با دستور روحانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از جماران؛ در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، بهره برداری رسمی از ۵ پروژه بزرگ وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان زنجان با دستور رئیس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد. حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از جماران؛ در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، بهره برداری رسمی از ۵ پروژه بزرگ وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان زنجان با دستور رئیس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه در چهل و ششمین پنجشنبه از پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، ۵ پروژه بزرگ صنعتی و معدنی را از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

کارخانه ذوب مجتمع فولاد البرز ناب آرش، فاز دوم کارخانه تولید مفتول‌های صنعتی فولادکاران افق، کارخانه کنسانتره آهن جهان‌نمو، کارخانه پارچه اطلس‌جین و کارخانه تولید انواع ظروف پت و پلاستیک پدیده ۵ طرحی هستند که با دستور دکتر روحانی به طور رسمی افتتاح شدند.

برای اجرای این پروژه‌ها ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار صرف شده و با بهره‌برداری از آنها برای هزار و ۷۶۸ نفر اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.

اخبار مرتبط انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد