تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 12:06
کد خبر : 90643

فعالیت ۱۵۵۰ تیم مدافع سلامت در کردستان

فعالیت ۱۵۵۰ تیم مدافع سلامت در کردستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در پی اشاعه ویروس کرونا شاهد خسارت‌های زیادی در کشور بودیم و افراد زیادی کسب و کار خود را

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در پی اشاعه ویروس کرونا شاهد خسارت‌های زیادی در کشور بودیم و افراد زیادی کسب و کار خود را از دست دادند.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های زیادی را در جامعه ایجاد کرده است و عده‌ای از هم وطنان جان خود را از دست دادند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس جامعه پزشکی در خط مقدم بودند و امروز هم جامعه پزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا و دفاع از سلامت جامعه است.

سردار حسینی افزود: امروز تبلور تفکر امام و انقلاب را در بین مجاهدان سلامت مشاهده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این دستاوردها برای ما یک برگ زرینی است در تاریخ انقلاب اسلامی چرا که فرهنگ بسیجی این مهم را برای ملت ایران به ارمغان آورده است که اینگونه مجاهدانه برای سلامت جامعه تلاش شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در ابتدای آذرماه ماه اکثریت شهرهای ما در وضعیت قرمز به سر می‌بردند اما با آغاز طرح شهید سلیمانی شاهد مهار اشاعه ویروس کرونا بودیم و با فعالیت‌های تیم‌های مراقبتی، حمایتی و پایش در محلات شاهد کاهش ۹۲ درصدی تلفات و ۸۳ درصدی مبتلایان هستیم.

سردار حسینی افزود: سطح مراجعه به بیمارستان‌ها، تعداد بستری‌ها و تلفات کاهش پیدا کرده است و همه این دستاوردها ثمره بسیج عمومی در قالب طرح شهید سلیمانی است.

وی اعلام کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی هزار و ۵۵۰ تیم تشکیل شده است و تا پایان سال جاری فعالیت این گروه‌ها ادامه خواهد داشت.

سردار حسینی اظهار داشت: امیدواریم این هم افزایی تداوم داشته باشد و با ورود واکسن ایرانی به بازار شاهد ریشه کنی این بیماری در جامعه باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: توان و ظرفیت بسیج یک نعمت الهی برای ملت ایران است و امروز برکات این نعمت را در عرصه‌های مختلف می‌بینیم.

وی افزود: جا دارد یادی کنیم از شهدای مدافع سلامت که همچون شمع سوختند تا گرمای سلامت را به جامعه ارزانی بدارند.

سردار حسینی در بخشی دیگر از سخنان خود به وضعیت حوزه بهداشت و درمان کشور در قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: وضعیت پزشکی، تعداد پزشکان و پرستاران، امکانات و تجهیزات بیمارستانی و درمانی ما به هیچ وجه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و امروز وظیفه تک تک ماست که در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی افزود: امروز در معادلات جهانی اثرگذار هستیم و در عرصه‌های سیاسی، نظامی، اجتماعی و اقتصادی حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.

سردار حسینی در پایان سخنان ضمن تقدیر از خدمات مدافعان سلامت خاطرنشان کرد: امیدواریم تلفات ویروس کرونا در استان به صفر برسد و هیچ خانواده‌ای در این خصوص داغدار نشود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد