تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - 9:47
کد خبر : 23650

دانشجویان برپاکننده غرفه «جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا» با برخورد تند فرماندار شهرستان نکا مواجه شدند+ فیلم

دانشجویان برپاکننده غرفه «جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا» با برخورد تند فرماندار شهرستان نکا مواجه شدند+ فیلم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از سوی دانشجویان و مردم شهرستان نکا به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه غرفه «جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا» که موضوع آن «ربا» است، دایر شد. یکی از دانشجویی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از سوی دانشجویان و مردم شهرستان نکا به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه غرفه «جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا» که موضوع آن «ربا» است، دایر شد.
غرفه
یکی از دانشجویی دانشگاه شهرستان نکا، عضو غرفه «جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو، گفت: به مناسبت ۲۲ بهمن ماه از چند روز قبل غرفه ای دایر کردیم که عنوان این غرفه « جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا » بوده است و مجوز آن را از تبلیغات اسلامی و شهرداری نکا گرفته شد و تحویل روابط عمومی شهرداری شهرستان نکا دادیم تا از مشکلی از لحاظ سد معبر وجود نداشته باشد.   وی افزود: این غرفه به مدت در سه روز برگزارشد و چون دو روز مانده بود به نماز جمعه؛ غرفه ای هم در مصلی محل برگزاری نماز جمعه برپا شد.   این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: در نماز جمعه فرماندار شهرستان نکا برخود تندی با ما داشت که “مجوز این غرفه را از کجا گرفته‌اید” و ما به فرماندار گفتیم که مجوز را از سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری دریافت کرده ایم؛ اما فرماندار گفت شما اجازه نداشتنید از این جاها مجوز بگیرید و مجوز غرفه باید از فرمانداری صادر می شد.   وی در ادامه افزود: در صورتی که غرفه ما در فضای مصلی دایر بود و حتی کارکنان مصلی آمدند و اظهار داشتند که نیازی نیست از فرمانداری مجوز گرفته شود، در نماز جمعه مردم با فرماندار بحث کردند.   غرفه   وی در ادامه گفت: همچنین از شهردای تماس هایی که با ما گرفته شد، خیلی سعی داشتند که ما در روز ۲۲ بهمن غرفه ای برگزاری نشود و می گفتند مشکل امنیتی دارد و امکان دارد اغتشاشاتی در پی داشته باشد با توجه به این موضوع ما تراکت هایی که امکان داشت تند برخورد شود و یا جبهه ایجاد کند، کاملا حذف کردیم و  یک نمونه از تراکت ها را به روابط عمومی شهرداری دایم و حتی شهردار  زیر آنها را امضا کرد  که در روز راهپیمایی هیچ مشکلی پیش نیاید.   وی مطرح کرد: در پایان راهپیمایی که مردم برمی گشتند فرماندار با چند نفر  به سمت غرفه ما آمدند خیلی تند برخورد کردند و اعضای غرفه به هیچ وجه موضع نگرفتند. و ما سعی کردیم درگیری به وجود نیاد و با توجه به فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد، بیشتر مردم با فرماندار بحث کردند.        

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد