تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 8:50
کد خبر : 90594

تفاهم‌نامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی منعقد شد

تفاهم‌نامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی منعقد شد

سجاد رستمی رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری ۱۵ بهمن‌ماه در این آیین، در خصوص تفاهم‌نامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در چهار استان کشور تاکنون به امضا رسیده است. وی افزود: این تفاهم‌نامه در راستای توانمندسازی جوامع‌ محلی به ویژه روستائیان منعقد شده است. رستمی یادآور شد: دو واحد صنعتی به‌مالت

سجاد رستمی رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری ۱۵ بهمن‌ماه در این آیین، در خصوص تفاهم‌نامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در چهار استان کشور تاکنون به امضا رسیده است.

وی افزود: این تفاهم‌نامه در راستای توانمندسازی جوامع‌ محلی به ویژه روستائیان منعقد شده است.

رستمی یادآور شد: دو واحد صنعتی به‌مالت و قند چهارمحال به‌صورت پایلوت در این تفاهم‌نامه بخشی از خدمات خود را از طریق روستائیان تامین می‌کنند.

همچنین الله‌کرم نصیری معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در قالب این تفاهم‌نامه ۵۰  میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و اعتبارات استانی در مرحله اول اختصاص پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: این اعتبارات در بحث تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی موثر است و بسیاری از مشکلات این حوزه را مرتفع می‌کند.

نصیری در پایان با اشاره به اینکه درصد هستیم تصدی‌گری منطقه ویژه اقتصادی را به شهرک‌های صنعتی واگذار کنیم‌، عنوان کرد: در گذشته همیاری شهرداری‌ها متولی این امر بود.

در ادامه حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب تفاهم‌نامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد و گفت: ۳۰ میلیارد تومان از این اعتبار از طریق سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و ۲۰ میلیارد تومان نیز از طریق اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تامین می‌شود.

وی توضیح داد: این اعتبارات صرف تقویت زیرساخت‌ها در نواحی صنعتی و اقدامات زیربنایی و تصفیه فاضلاب می‌شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد