تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 6:54
کد خبر : 90559

تمامی توطئه ها در منطقه برای سرنگونی نظام است

تمامی توطئه ها در منطقه برای سرنگونی نظام است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ سردار حسین اشتری، فرمانده کل ناجا در مراسم اعطای درجه به دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم، در حالی که استکبار جهانی اعلام کرده بود، مردم سالگرد انقلاب را نخواهند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ سردار حسین اشتری، فرمانده کل ناجا در مراسم اعطای درجه به دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم، در حالی که استکبار جهانی اعلام کرده بود، مردم سالگرد انقلاب را نخواهند دید. ترامپ برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش زیادی کرد اما در این عرصه مردم ما با رهبری مقام معظم رهبری از موانع عبور کرد.

او افزود: امروز ما سالگرد انقلاب را گرامی خواهیم داشت اما ترامپ دیگر نیست. برای ما تفاوتی ندارد چه کسی در راس قدرت در آمریکا باشد اما ترامپ منفور است به این علت که دستش به خون شهید سلیمانی آغشته شده است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب هر روز یک توطئه علیه کشور ایجاد می کردند. توطئه در پاوه، حرکت منافقین، جنگ تحمیلی و حرکت های جدایی طلبانه از جمله آن ها بود. پس از جنگ تحمیلی نیز با فتنه سال های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ رو به رو شدیم اما باز هم سربلند ملت ایران از این سختی ها عبور کرد.

سردار اشتری ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر و باثبات تر از گذشته در حال ادامه دادن مسیر خود است و امروز نعمت بزرگ امنیت را دارد در حالی که توطئه های زیادی در منطقه برای ناامنی خاورمیانه صورت گرفته است و هدف همگی نیز از پادرآوردن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار اشتری تصریح کرد: ما با اقتدار با تروریست ها و قاچاقچیان در مرزها با اقتدار برخورد خواهیم کرد. در داخل شهر نیز با هر کسی که بخواهد امنیت مردم را برهم بزند با قدرت با آن برخورد می شود. امنیت مردم خط قرمز ما است.

فرمانده کل ناجا ادامه داد: غالب شهروندانی که به ما مراجعه می کنند دچار ظلم شده اندو ما باید با مهربانی در خدمت آن ها باشیم. رهبری نیز در این راستا از نیروی انتظامی قدردانی کرد که همزمان مقتدر و مهربان است و این به آن معناست که باید این مسیر را ادامه دهیم.

او افزود: پلیس زندگی خود را برای امنیت مردم صرف می کند و خدا نیز قطعا در این مسیر همراه ما خواهد بود. برای خدمت به مردم باید آموزش ها حرفه ای تر شود. باید تحولی در مسائل آموزشی صورت گیرد. آموزش ها حرفه ای است اما باید بهبود یابد. در ادامه باید اصول اخلاقی و بصیرت افزایی نیز برای پرسنل ناجا برگزار شود تا در عرصه معنوی نیز نیروها تقویت شوند. باید در عرصه تقویت پایه های انقلابی و دینی بکوشیم.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد