تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 - 16:28
کد خبر : 90500

اقدام «ویژه» دستگاه قضایی درباره پرونده مسجد «هفت در»

اقدام «ویژه» دستگاه قضایی درباره پرونده مسجد «هفت در»

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، دوشنبه ۲۱ مهرماه سال جاری بود که خبر تخریب مسجد «هفت در» باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم مشهد به‌ویژه ساکنان بافت ثامن شد، به‌طوری که دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی هم نسبت به آن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، دوشنبه ۲۱ مهرماه سال جاری بود که خبر تخریب مسجد «هفت در» باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم مشهد به‌ویژه ساکنان بافت ثامن شد، به‌طوری که دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی هم نسبت به آن واکنش نشان داد و دستور «ویژه» برای پیگیری این پرونده صادر کرد.

هفته قبل سرنوشت این دستور «ویژه» و بررسی قضایی را از دادستانی مشهد پیگیری کردیم که معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: تمامی اقدامات قانونی لازم از جمله معاینه و تحقیق محلی توسط مقام قضایی در مورد این پرونده به انجام رسیده و در آینده‌ای نزدیک شاهد صدور قرار قانونی دادسرا در این زمینه خواهیم بود.

این بار در ادامه پیگیری‌ها به سراغ وکیل اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی رفتیم و موضوع را جویا شدیم.

حمزه شکریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از ۲۱ دی ماه ۹۹ هیچ اقدام موثری از طرف بازپرس درباره مسجد هفت در ثبت نشده است.

وی افزود: طی این مدت غیر از لوایحی که از طرف اداره اوقاف یا شهرداری ثامن در مورد پرونده ارائه شده، تصمیم دیگری گرفته نشده است.

آخرین اقدام ثبت شده در پرونده قضایی مسجد «هفت در» طبق گفته وکیل اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در ۲۱ دی ماه نیز استعلام سوابق شهردار سابق ثامن از سازمان زندان‌ها بوده و عملا در پرونده بعد از قرار معاینه محل اقدام مؤثر دیگری انجام نشده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد