تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1399 - 6:57
کد خبر : 90405

بیش از ۲۸۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در ماکو توزیع شد

بیش از ۲۸۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در ماکو توزیع شد

سرهنگ پاسدار عطاری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بازتاب عملکرد و خروجی خوب اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان اظهار کرد: این طرح عامل مهم دیگری بود که توانست در جهت شناسایی و مقابله با گسترش این بیماری منحوس در این شهرستان به کار گرفته شود. وی با تاکید

سرهنگ پاسدار عطاری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بازتاب عملکرد و خروجی خوب اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان اظهار کرد: این طرح عامل مهم دیگری بود که توانست در جهت شناسایی و مقابله با گسترش این بیماری منحوس در این شهرستان به کار گرفته شود.

وی با تاکید براینکه از اول شروع این طرح بیش از ۲۵ هزار مورد مراجعه به منازل را داشتیم، افزود: در قالب اجرای این طرح بیش از ۷۵۰ تیم از نیروهای سپاه و شبکه بهداشت و درمان سازماندهی شده و در مناطق شهری و روستایی فعالیت کردند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو همچنین شناسایی، بیماریابی، رصد، آموزش، مشاوره پزشکی، غربالگری، تب سنجی، اهداء ماسک و سبدهای کالا و معیشتی، شناسایی خانوارهای دارای بیماری کرونا و معرفی آنها به شبکه بهداشت را از اقدامات تیمهای عمل کننده سپاه و بسیج در قالب اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: در جهت حمایت از اقشار مختلف جامعه که دچار ضرر و زیان شدند، بیش از ۱۲۵۰ بسته معیشتی و بیش از ۱۶۰۰ بسته بهداشتی توزیع شد.

به گفته سرهنگ عطاری همه ما نیز باید مسائل بهداشتی را رعایت کنیم چراکه مطمئنا در صورت عدم رعایت موجب شروع موج چهارم کرونا و شیوع آن خواهد سد و مشکلات عدیده‌ای برای همگان ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد