تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1399 - 1:01
کد خبر : 90316

خاطرات سردار سلیمانی را در «میدان‌های سخت» بخوانید

خاطرات سردار سلیمانی را در «میدان‌های سخت» بخوانید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «میدان‌های سخت؛ گزیده خاطرات و سخنرانی‌های سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی» به قلم محمد حسن روزی طلب و پروین نوری پور در انتشارات مرکز اسناد و انقلاب اسلامی با شمارگان هزار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «میدان‌های سخت؛ گزیده خاطرات و سخنرانی‌های سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی» به قلم محمد حسن روزی طلب و پروین نوری پور در انتشارات مرکز اسناد و انقلاب اسلامی با شمارگان هزار نسخه منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای نهضت آزادی را در این کتاب بخوانید

این کتاب در ۳۸۸ صفحه خاطراتی از شهید سپهبد قاسم سلیمانی را بیان می‌کند. در بخشی از کتاب آمده است:

«انسان باید یکی از این جنبه‌های غیرت را داشته باشد: یا غیرت دینی، یا غیرت انسانی، یا غیرت ملی. نمی‌شود کسی نام انسان بر خودش بگذارد و فاقد یکی از این سه عنصر باشد. اگر غیرت دینی ندارد، باید غیرت انسانی داشته باشد، وگرنه باید غیرت عاطفی نسبت به خانواده و اطراف خودش داشته باشد. امروز قرارگاه حسین‌بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی (ص).»

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد